surfingden
|
Vandaag mijn nieuwe board testen op schell ben rond 15.30 uur met de bakker daar.
|
|
|
surfingden
|
Vandaag mijn nieuwe board testen op schell ben rond 15.30 uur met de bakker daar.
|
|
|
FlyingHigh
|
Jaaaaaa, dat weten we nu wel
|
|
|
@LaurenS
|
Bekende rituelen, en dan hophophop naar Wijk...yessssss
|
|
|
Fe®®y
|
yep, westen wind dus hop hop naar de bunker dat gijpen op schel komt nog wel een keer
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nah laat ik dan voor de statistieken mee naar het oneggie water = Skelli... mot toch nog iig een weeki toekijken hoe anderen lekkkkkkkkeeerrr kunnen varen Hermi, bij Skelli is geen Aloha ... alleen maar een paar scheermesjes op het strand (maar daar huppel jij wel overheen... ) en eggie water!!
|
|
|
|
Flinty
|
Nog mensen die vanuit amsterdam naar zee gaan en een lift aanbieden? Anders ga ik met de trein naar Zandvoort over een uur
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net terug van Schell ...was weer lekker ..zo,n 2.5 uur goed kunnen varen er stond een goed windtje voor mijn 9 mtr (16-24 knp ) .. Was wel al behoorlijk druk ...veel beginners/lessers dus weer goed opletten . Er hing ookal weer een kite in de boom ..maar die vond het nodig om vlak bij de dijk zijn kite op te laten ...en dat is niet verstandig. Nu weer snel naar mijn werk ...
|
|
|
franco
|
werkse frank, ik hoorde het van die kite in de boom, heb er niks van gezien had het te druk met mijn zelf op het water hahaha. het was top van 10 tot 14.00 uur ik had niet voor niks vrij genomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Langbeest
|
Zo dat was weer een lekkere sessie. Mooi windje, soms een beetje vlagerig maar werd steeds beter. Mooie golven en gezellige mensen aanwezig.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Wat een lekkere sessie op Wijk, vooral nr. 2 lekkere wind, mooie golven hoop bekende, ook onbekende was bestwel druk... Handige snuiter die les gaf aan 2 cursisten, pcies op het punt waar iedereen het water op gaat. Later ging ie gelukkig downwind van die plek bodydraggen
|
|
|
@LaurenS
|
Was weer genieten op Wijk. Een en al gezelligheid bij Aloha met een hoop kitekings uit NH . Zalig daggie en perfect voor de 9m2. Eindelijk mijn trax goed kunnen testen. Ik ben een tevreden happy camper....
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ben net terug van Schell ...was weer lekker ..zo,n 2.5 uur goed kunnen varen er stond een goed windtje voor mijn 9 mtr (16-24 knp ) .. Was wel al behoorlijk druk ...veel beginners/lessers dus weer goed opletten . Er hing ookal weer een kite in de boom ..maar die vond het nodig om vlak bij de dijk zijn kite op te laten ...en dat is niet verstandig. Nu weer snel naar mijn werk ... Ook nog een kerel die zijn 10,5 jekhyll een paar keer launchte met mooie snoekduiken van een meter of 8 tot gevolg op het land, wat op een gegeven moment leidde tot een release van de kite die vervolgens in de achtertuin bij iemand knalde. De jongens kan kitesurfschool.nl maakte vervolgens van de gelegenheid gebruik om deze meneer een lesje aan te smeren na de kite terug te hebben gehaald.
|
|
|
ditispablo
|
gesloopt na dagie wijk, maar gelukkig ook lange pauzes en corona's bij aloha. Topdag
|
|
|
|
TBK
|
Lekker avondje gehad op Schel, jammer dat jullie al weg waren Herman en Klaas. Ik stond met Haring Hai op de parkeerplaats achter de dijk by Schel toen mijn auto plotseling uit zichzelf achteruit begon te rijden. Hij wilde zeker naar huis ! Gelukkig was er een alerte kiter die net aankwam en nog ff snel aan de handrem kon aantrekken ! Richard wilde het alweer op Youtube plaatsen maar er zijn helaas geen beelden ! HH had nog een 11,5m Kabeuna in de test maar ik niet dat ie nou echt wild enthousiast is, hij wil er maar niet echt lekker de lucht mee inkomen ! Wel een paar mooie landingen op zijn rug van 'm gezien ! . Het zal allegaar wel weer goed komen met z'n kites, ff een paar backrolletjes en scheurtjes van voor naar achter erin en ze springen en varen weer als een trein !
|
|
|
|
S@nd3r
|
Zo, de eerste sessie op de nederlandse wateren is weer een feit. Net ff lekker op Zandvoort 2 uurtjes gevaren met de 12m jeckyll. Is toch weer wat anders dan de choppy baai van rosas
|
|
|
|
TBK
|
Gaat niet lukken Peet, hij heeft topboardjes uit de vorige eeuw ! Doet ie voor geen goud weg, Theo en ik zijn al jaren bezig 'm over de streep te trekken, gewoonweg een kansloze zaak, tenzij ze ooit breken !
|
|
|
@LaurenS
|
Ik breek um wel de volgende keer of rij er met die zware Saab een paar keer overheen haha
|
|
|
|