Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
dat was het weerbericht van woensdag 29 augustus..... http://www.surfabc.nl/Vandaag waait het de hele dag Noord en trek hij geleidelijk aan tot maximaal 15kn in de avond.
|
|
|
Nickje
|
Ik wou net zeggen, heb je ook naar de datum gekeken? )
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Maakt toch niks uit?? Wind is wind!! Denk dat ik straks lekker naar Schellinkhout ga voor een lekkere ZZW sessie!
!!ik ga lekker toch naar Ijmuiden, wind is noord! zit er 1tje gvd niet op te letten wat ie aan het posten is!!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Moet toch ook een keer een 5 september grap kunnen maken... Anderz is t heulemaal soon dooie boel En goed lezen is ook blangrijk Maar Evan je was r snel bai @Jantjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh, pak je weer je 34,9734 m matras
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Oooh, het was een grapje In NH hebben we een stramien: Beter 1 x voor Jan L@l rijden dan een kans gemist en onze demissionair minister de Jager is daar alleen maar blij mee
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Beter 1 x voor Jan L@l rijden dan een kans gemist En Zo Is Dat !!!!!!!!!!!!![/size] Heb Herman al aan de telefoon gehad en we kijken het morgen nog effies aan. Varen zullen we vrijdag Wil ook varen maar dochter heeft een nieuwe mobiel op mijn naam besteld omdat ze nog geen 18 is en laat die nou net op vrijdag worden afgeleverd en ik mot tekenen Tijd is nog niet bekend
|
|
|
|
Nickje
|
Lekker gelezen hoor Klaas!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nick, ben je AANSTAANDE vrijdag 7 september 2012 ook weer op t water (Texel/Wijkiki or wherever)?? DUZ GOED LEZEN wat ik hier schrijf anderz begrijp je t niet... Diz dus geen grapje want het speelt zich in de nabije toekomst af... en wel deze week en niet vorige week
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Grap vd grap is wel dat Ehtje Meude er nu zo uit ziet
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wie weet morgen ook nog een windje voor Wijk, mij te laat nu om nog naar ijmuiden te gaan. Morgen overdag zijn er wolkenvelden, de meeste in het westen en noorden van het land. Meer naar het zuidoosten toe is er ook geregeld zon. Het blijft droog en de maximumtemperatuur komt uit op een graad of 19. Er staat een zwakke tot matige wind uit west tot noordwest. Later op de dag wordt de wind meer zuidwestelijk en neemt in het noordelijk kustgebied toe tot (vrij) krachtig, 5 tot 6 Misschien alleen op de wadden maar dat zien we morgen wel weer
|
|
|
@LaurenS
|
Het Noorden heeft meer wind vrijdag, de locals komen ook , dus ik zit vrijdag om 09:00 op paal 17....en dat zit lekkah...Ltrz
|
|
|
Langbeest
|
Doe ze de groeten van ons .........;-)
|
|
|
TBK
|
Beter 1 x voor Jan L@l rijden dan een kans gemist En Zo Is Dat !!!!!!!!!!!!![/size] Heb Herman al aan de telefoon gehad en we kijken het morgen nog effies aan. Varen zullen we vrijdag Wil ook varen maar dochter heeft een nieuwe mobiel op mijn naam besteld omdat ze nog geen 18 is en laat die nou net op vrijdag worden afgeleverd en ik mot tekenen Tijd is nog niet bekend Wordt tussen s'ochtends 6 en s'avonds 8 uur afgeleverd !
|
|
|
@LaurenS
|
Haha die Ries , altijd wat........
|
|
|
Nickje
|
@Klaas, De planning is om vrijdag wijk BUNKER te gaan, lekker vroeg komme ge ook drheen?
|
|
|
|
Fe®®y
|
als iedereen vrij is dan moet er haast wel wind komen vrijdag
|
|
|