|
onderaqua
|
Vandaag 4 uur gewerkt daarna richting schell na de bui heerlijk de hele middag in het zonnetje met 9 meter gevaren. Tikkeltje te west maar even goed heerlijk.
Opvallend veel dames op het water. Drie mannen 4 dames waar gaat dat naar toe.
O ja en een handjevol lessers met een 12 uurkite.
Waar waren de kitekings of ook al in de lappenmand ?
Nog wel uitgezwaaid door Haring Harry en Zwafra (te laat)
Nog 3.5 week dan naar Fuerte zonnetje windje biertje.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja hoor ..weer een middagje lekker kunnen varen op Schell...wind draaide wel wat naar W/NW maar was verder op het water goed te doen met mijn 9 mtr... Richard ging lekker hoog met zijn nieuwe kites ...hij werd er zelfs bang van..
|
|
|
Giertje
|
Volgens mij gaan jullie pas kiten als de kippen op stok gaan. Vanmorgen heerlijk gevaren met de 10 maar na anderhalf uur kakte de wind in. Achteraf had ik ook beter voor de middag kunnen kiezen.
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wij jonge binken lopen ons gewoon uit te sloven voor de oude garde die bij elk zuchtje wind meteen op het water kunnen staan. Zet die AOW maar op 75
|
|
|
Giertje
|
Cittaat van Frank82 Zet die AOW maar op 75 . Ja dat zal het zeker zijn als jij aan de beurt bent.
|
|
|
TBK
|
Cittaat van Frank82 Zet die AOW maar op 75 . Ja dat zal het zeker zijn als jij aan de beurt bent. Ger, ik heb er gisteren weer een collega invalkracht bij gekregen van 63 jaar, hij zij dat al die badgasten die met pensioen zij gegaan weer aan de slag moeten om ons in de toekomst van pensioen te voorzien. Ger je kan kan weer aan de slag ik zie je binnenkort je wel komen solliciteren ! Werken met die luie kadavers!
|
|
|
|
|
Nickje
|
Gister en vandaag weer heerlijk gevaren op Wijk! Was ook weer gezellig mit Ferry und Stefan, hebben weer gelachen Dat zijn toch wel lekkere werkdagen hoor zo Van het weekend weer varen mochten de voorspellingen uitkomen!!
|
|
|
|
|
Nickje
|
Ja, vrijdag wijkikie!!! /rock
|
|
|
|
|
GetHigh
|
Vrijdag ook nog gasten naar Schell of gaat iedereen naar WaZ? Ik heb alleen een 10m en hoop dat het op Schell net een paar knoopies minder is dan op zee.. vanaf 9.30uur ben ik ergens van de partij in iedergeval........ see you
|
|
|
japo
Geen avatar
|
zo naar wijk aan zee, goede oefenomstandigeheden lijkt mij
|
|
|
BdB
|
Met 10m op schell 28knp in de voorspelling jij liever dan ik.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Met 10m op schell 28knp in de voorspelling jij liever dan ik.
Tot 12:00 moet het op Schel nog wel goed te doen zijn... tenzij Gethigh <70 kg weegt, na 12:00
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yupperdepup, vrijdag na het werk ga ik ook ergens het water op. Zie nog wel waar.
|
|
|
GetHigh
|
tja als het echt 28 knopen waait gaat het hem niet worden.. mijn hoop is dan ook dat de voorspellingen er een paar knoopjes naast zitten. voorspelling van 28knopen is in vlagen en niet de constante wind, maar goed windmeter mee en we gaan het zien…
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
maar goed windmeter mee
Daz t beste
|
|
|