/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
maandag zaten de meiden in hun blote kont op wijk tussen de kiter dat zie je op schel dan weer niet Het geheim dat je deelt met Sand eman...
|
|
|
Langbeest
|
Ik zag alleen maar kale mannen klaas
|
|
|
|
|
Fe®®y
|
Ik zag alleen maar kale mannen klaas
ik zag blote meiden het is maar waar je naar wilt kijken
|
|
|
Nickje
|
Je hebt wat gemist Klaas!! Gewoon twee blote meiden tussen de kiters in haha! Was echt geniaal Ferry en ik zijn nog naar de waterkant gelopen om het tafereel van dichtbij te aanschouwen Ik zeg, kom voortaan eens bij de bunkert varen
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
ja heerlijk gevaren..alleen hogte houden lukte niet, veel loopwerk verricht. Zag je nog uit het water komen toen ik net wegging. Je hebt een lange dag gemaakt..zag je achterin tussen de hoge golven Groet jan Volgende keer door de week lekker naar Schelli Jan , lekker rustig en daar leer je veel meer dan lopen rotzooien en klote op Wijk. Het schijnt wel dat er op Wijk naakte moiden zwemmen , heb ze nog niet gezien helaaaaaaaaaaaaas.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja zekerrrrr, mot je eerst naar Amsterdam met de trein, want ik ga uit mijn werk dussssss ?????????
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tot hoe laat werk je dan. 15.00 uur????? Wil je wel eens aan het werk zien met je nieuwe Edge's.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tot hoe laat werk je dan. 15.00 uur????? Wil je wel eens aan het werk zien met je nieuwe Edge's.
Doe eigenlijk (nog) geen gekke dingen met die edge omdat ik zo bang ben bij het springen i.v.m. hoogtevrees . Ik Ben wel gestopt met de bachrol en de suuuper trooper looop hooper, koste me tot nu toe 3 kites Tot 14.00 uur werken , dus uurtje later op de spot ,even kijken of het wijk wordt of schel of andijk ???
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als het bij mij op het werk niet te laat wordt, kom ik ook nog effies kiten. Kijk op de dag zelf nog wel even waar dat gaat worden.
|
|
|
@LaurenS
|
Heule dag Wijkikie , niks werke
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vrijdag ook weer naar Schell..( where else) moet ook werken ben 15.00 on the spot...het lijkt behoorlijk te gaan waaien.. See you..
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker voorspelbaar Frank , vrijdagmiddag ook naar Wijkie na het werk ....windfinder geeft 20/26 aan maar Tobias is positiever, 30+ hoop ik op !
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vrijdagavond ook weer naar Wijk, Tobias moet eens wat vaker updaten want van maandag is nu wel verouderd. Hoop dat 't lekker doorwaait natuurlijk.
|
|
|
FlyingHigh
|
maandag zaten de meiden in hun blote kont op wijk tussen de kiter dat zie je op schel dan weer niet [/quote] Daar hadden we op Texel vrijdag ook al last van
|
|
|
|
|
|