Haring High Richardt
|
Zooo, de middag kermissessie zit er weer op, was gezellig Lekker gevaren nog vanmiddag op Schel en het was gezelli met een hoop bekende badgaste Maar met mijn 11 mtr toch ruim 3 uurtjes op het water gestaan Wat bedoel je nu Frank? Is het niet in het water gestaan? Het waaide voor geen meter. Was zat windt giertje maar jij moest zekker klusse vandaag ???? Morgenochtend deunen op de kermis en dan dinsdag de kater er weer uit knallen maar waar naar toe ???? Wijk of Schelli
|
|
|
ditispablo
|
ik was met wat lui uit Haarlem, dus naar Zandvoort, maar niet mijn favo spot hoor. 20+knoopjes, maar veel stroming dus lopen, klotsbak en lessers/golfsurfers in dezelfde zone. De Spot is toch wel fijne strandtent...Dinsdag wijkie maar weer
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Volgende keer mee down to the 'wind' Pablo? Vandaag lekkere DW´r van Wijk Pier naar Hargen, gem. 21-26 kn. met echt hele mooie stukken ertussen... Was genieten! Jammer van die domme pech voor een van ons... schroefje van een strap!
|
|
|
ditispablo
|
was toch geen board van de sponsor hoop ik.... ja ga snel keer mee naar Noord-NH ! Tof
|
|
|
|
|
|
japo
Geen avatar
|
Yesss, morgen zowaar een dag vrij gekregen. Lekker rustig gaan oefenen op schellinkhout.
|
|
|
Giertje
|
De windverwachtingen zien er tot nu toe goed uit voor morgen op schell. Ik ben er vanaf een uur of 10.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ferry en Nick ik zie jullie morgen...... Als de wind aan is ben ik er, Ik probeer er niet te vroeg te zijn. Haha
|
|
|
|
Fe®®y
|
Morgen rond 10en op wijk ziet er goed uit. Flikker er gewoon een plaatje op kan mij het schelen
|
|
|
@LaurenS
|
Ik begrijp er nog steeds geen flikker van, ik vind 1 zo een plaatjesschieter op het forum wel genoeg Morgen ben ik ook weer van de partij, uurtje of 11 à 12 denk bij de bunkert
|
|
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Van het Rotterdamtopic zo naar Noordholland! Ik ben voor me werk morgen in Haarlem. Wat is voor een gevorderde beginner (lees varen en wat sprongen) een goede spot om met de wind van zee morgen te gaan kiten? En heeft iemand een adresje waar ik ergens kan parkeren?
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk aan zee , in het dorp links aanhouden en langs de strandweg naar de bunker of naar het einde naar de pier... En oh ja gratis parkeren Zandvoort kan ook maar dat wordt net als IJmuiden betaluhhhh voor het parkeren ... En flink betalen
|
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Oke thnx all ga eens in het noordholland kijken morgen. Kijken of de locals aardig zijn:P Ik vaar met een 2011 North Neo groen/bruin! vlieg me ff aan voor een praatje altijd gezellig!
|
|
|
japo
Geen avatar
|
Succes Jan dank je wel erwin morgen gaat een mooie dag worden
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
de wind is san, en ik Ben er helemaal klaar voor, word een topdag Zie jullie in de ochtend mannen Ferry hoelaat Ben jij er. 8.00,? .
|
|
|
|
Langbeest
|
Veel plezier mannen
|
|
|
Fe®®y
|
de wind is san, en ik Ben er helemaal klaar voor, word een topdag Zie jullie in de ochtend mannen Ferry hoelaat Ben jij er. 8.00,? . 8.00uur ik hou het op een uur of 10 dan is de regen weg en hopelijk nog een paar knopies er bij.
|
|
|