Haring High Richardt

|
Volgende keer maar even een babbeltje maken Stefan  Om je broek vol te schijten mag het nog wel een stukkie harder wapperen En zo was dat, net ff te kort om te schijte maar wel om lafjes heen en weer varen met de brunotti.  Kwam zelf mijn Tarifa genoot nog tegen, ongelofelijk die had ik al een hele tijd niet meer gezien  .
|
|
|
|
|
Fe®®y

|
wijk was lekker maar allemachtig wat een klotsbak had na 2,5 uur al geen poten meer over 
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Wijk was top gisteravond, supermooie zee, vlakke stukken met lang golven. Wind trok uiteindlijk nog lekker aan ook zo vlak voor 't donker.
|
|
|
Giertje

|
Zo dat gebeurt niet gouw! Niet ge kite en toch een topdag. Lekker wezen shoppen bij Versus in Scheveningen Leuk zaken doen met Eddy Lansink. Droogpakkie met berenpak en twee nieuwe kites een 9 en 11 meter Ozone Edge. Vannacht gaan de kites als sprei op het bed en Els gaat het berenpak als stoeipakje uitproberen Hopelijk het weekeinde nog wat wind. 
|
|
|
@LaurenS

|
Droogpakkie met berenpak en twee nieuwe kites een 9 en 11 meter Ozone Edge.
Alle astronautenveteranen gaan aan de Edge,mijn tijd komt nog wel Blijf nog wel ff aan mijn puberale konijntjes hangen  Geintje Ger,mooie kites ,heel veel plezier ermee.Richard is er als een kind zo blij mee anyway 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Was lekker gisteravond op Wijkie, lekkere hangtime met de 11m verbaasd me nog steeds  Binnekort weer over een sessie maken na het werk 
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
@Ger Topperdetoppie keuze gemaakt (hoorde ik ook van Ries), wordt nog spannend met Ries en Frank wie van jullie het hoogste komt en de beste hangtime heeft sodrek op Swoody... Nu kun je ook meer aan de kust varen ipv met je Nemesis die na een crash nooit meer opstijgt met zijn LE van 2 cm doorsnee...  Droogpakkie is pas over 3 maanden weer nodig  maar je hebt m alvast binnen... gefeli!!
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Veel plezier ermee Gerrit.  Droogpakkie over 3 maanden???? Ik doe dat ding over een week al aan. Dikke neus. 
|
|
|
FlyingHigh

|
Veel plezier ermee Gerrit.  Droogpakkie over 3 maanden???? Ik doe dat ding over een week al aan. Dikke neus.  En zo is dat!!!!!!
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
't lijkt wel te waaien, gaan er zo nog mensen richting Andoik?
|
|
|
BdB

|
ja ga zo rijden, kom alleen een eind uit de buurt maar heb familie verplichtingen twijfel tussen andijk en wijk
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ziet er naar uit dat wijk een betere keuze is, hier is het niet veel....
|
|
|
franco

|
van daag paintballen in sparenwoude, morgen zo als het er nu naar uit ziet nog geen kite's binnen dus kan weer niet kite SNIK SNIK, maar goed de wind staat morgen oost dus kom ik wel even wat filmen je moet tog wat he SNIK SNIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIE ZIJN ER MORGEN IN ENKHUIZEN??????????????????????
|
|
|
onderaqua

|
Zo dat gebeurt niet gouw! Niet ge kite en toch een topdag. Lekker wezen shoppen bij Versus in Scheveningen Leuk zaken doen met Eddy Lansink. Droogpakkie met berenpak en twee nieuwe kites een 9 en 11 meter Ozone Edge. Vannacht gaan de kites als sprei op het bed en Els gaat het berenpak als stoeipakje uitproberen Hopelijk het weekeinde nog wat wind.  En wij maar werken on jou pensioen te behouden.
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Verstandige/goede keus Ger...wijsheid komt met de jaren...Top kites die Ozone Edge...ik weet het al een tijdtje ..maar leuk te zien dat andere het nu ook ervaren .. Nu gaat de Gier echt vliegen...
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Denk dat 'k toch maar naar IJmuiden ga. Vlgs weer.nl/10min 18-22 knp NW . Ziet er beter uit dan windguru....
|
|
|
|
|
onderaqua

|
Verstandige/goede keus Ger...wijsheid komt met de jaren...Top kites die Ozone Edge...ik weet het al een tijdtje ..maar leuk te zien dat andere het nu ook ervaren .. Nu gaat de Gier echt vliegen...
Gieren blijven meestal een tijdje in de lucht hangen voor zij toeslaan. 
|
|
|
onderaqua

|
Update wind Andijk ???
|
|
|