jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Ff van surfweer.nl afgeplukt:
Maandagmiddag draait de wind naar zuidwest en is er 75% kans op een zuidwesterstorm (windkracht 9). Dinsdag neemt de wind af en draait mogelijk naar meer zuid dan zuidwest waardoor dit hele mooie uitgelijnde lefthanders kan geven. We houden het in de gaten!
Maandag wordt dus misschien een dikke ramsessie!
|
|
|
onderaqua
|
Wel gevaren was niet topperdetop. Andijk was erg rustig. (6 man)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ,Het was weer lekker op Andijk ..het was zelfs nog beter als verwacht ... Ger en Tom kwamen ook nog even ..Ger zijn nieuwe kites uittesten ...en hij kite met een grote grijns op zijn gezicht dus de Edge,s zullen hem wel bevallen...(kan ook niet anders ) Morgen even geen wind ...komt ook wel goed uit .. morgen de Dam tot Dam loop .. moet me nog wel even geestelijk voorbereiden want het is toch wel weer 16 km en ik heb het dit jaar niet echt goed kunnen voorbereiden..
|
|
|
Giertje
|
Het was een topervaring kiten met een Ozone Edge. Ik vind wel dat we met een Edge recht hebben op een eigen stuk water op elke kitespot. Dit om de veiligheid van onze medekiters te kunnen waarborgen, je weet met zo Edge nooit waar en wanneer je weer beneden komt. Kijk een Edge het is geen konijntje dat je naar je hand kan zetten maar een speed en jumpmachine.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
I.d.d. Ger "......maar een (FS) Speed (3) en jumpmachine". Ik ben blij dat ik ook op jullie stukkie mag varen (vliegen )
|
|
|
Giertje
|
Dam tot Damloop? Top Frank doe je wel voorzichtig kijk uit dat je geen blessure oploopt waardoor je straks niet meer kan kiten
|
|
|
zwafra
|
Natuurlijk Ger ...kiten gaat voor alles ...maar een "'stukkie lopen " is ook wel eens leuk .. zijn er nog meer N/H kiters die morgen gaan lopen...
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Natuurlijk Ger ...kiten gaat voor alles ...maar een "'stukkie lopen " is ook wel eens leuk .. zijn er nog meer N/H kiters die morgen gaan lopen... Yep, ik start om 11:20
|
|
|
|
Langbeest
|
Hier in wormerveer windstil Maar ja WORMERVEER of all places
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Hier in wormerveer windstil Maar ja WORMERVEER of all places
wat moet je nou in dat gehucht??
|
|
|
|
Fe®®y
|
Ferry ga je dinsdag nog knallen
zie de windvoorspellingen per uur veranderen maar als er wind is ben ik er bij
|
|
|
|
|
|
franco
|
Enkhuizen nu wind. Ik heb nog geen kite maar roep wel dat er gekite kan worden!!!
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Blijf thuis, balletje eten... Ook redelijk wat buitjes met onweer dabei is mij dan ff te ver rijden
|
|
|
zwafra
|
Zo net terug van de Dam tot Dam loop in een voor mij nette tijd gelopen 1.15 uur ... Nu weer volledig de aandacht bij het kitesurfen de aankomende week ziet er weer goed uit morgen na het werk weer naar Schell..ben er om een uurtje of 15.00 uur ..
|
|
|
|