Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was top bij Makkum, beetje ondiep maar wel lekker vlak daardoor Stond weer goed gepowered op het water met m'n 10, zo'n 25-30kn.
|
|
|
|
franco
|
ik kom zo ff eten koffie spullen in de auto en gaan.
|
|
|
the littleman
|
Kom ook met een half uurtje naar schellie
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Stukkie kouder het ijsselmeer zeg dat merkte ik gister in Makkum, zee is toch wat aangenamer dus vanmiddag naar Wijkiki maar weer
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Veel plezier mannen, ik hoop dat de wind nog wat aantrekt. Ik ga een potje voetbal kijken bij me zoon.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
2x zoveel wind op zee dan op schel , lastige keuze ...
|
|
|
Giertje
|
Zo toch weer lekker gevaren! Kitekings, welkom thuis en leuk om te lezen dat jullie elke dag hebben kunnen varen en dat het zo gezellig was, maar dat kan ook niet anders met zo groep ongeregeld tuig. Dus even een dagje rust en dan het droogpakkie uit de kast en op naar schell. Dan wordt het daar ook weer gezellig, we hebben jullie gemist.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey.. Supergier ik heb je gemist vandaag ...zeker naar jullie secrectspot geweest .. Maar ik zag dat het ook daar steeds drukker wordt .. Windtje was trouwens weer lekker op Schell...ruim 3.5 uur op het water gestaan met mijn 9 mtr goed gepowerd . Jochem.. heeft nog een serie mooie foto,s gemaakt ik plaats er wel een paar ..
|
|
|
joosie
|
Wat was dit een TOP week vandaag de afsluiter: 4,5 uur gevaren met de 9,5m op skellinkhout achter in de kom heerlijk rustig in t zonnetje met een heerlijk windje was goed te doen, ook weer veel bekende, zelfs frank vande EL_Gouna "gang" nog gesproken jullie hebben t zeer goed getroffen net als wij de afgelopen week! Aankomende week ziet er ook weer supergoed uit
|
|
|
TBK
|
Ja we zijn weer terug Ger, op naar de volgende trip als de geldbeurs het wil. Sal in februari of maart staat wel weer op mijn verlanglijst. Eerst maar ff nagenieten en morgen naar Schel in de ochtend. Droogpakkie aan ???????? Van 35 naar 15 gr is een H@L. Nog meer badgasten morgen naar Schel ?
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja Frank??,,viel het temeratuurtjevan Schell een beetje tegen??? Raar hè!!,???
|
|
|
Tim_GTS5
|
Weer een topdag op wijk , 25-30kn wel wat druk maar lekker hoog vliegen en de 10m + wel weer gehaald. 4,5 uur nonstop knallen dat hakt er wel in haha
|
|
|
BdB
|
was weer lekker op schell, iemand een linkje van de foto's van hier boven
|
|
|
Giertje
|
Frank (TBK) je mag morgen wel extra thermokleding aantrekken anders is de overgang veel te heftig. ik kijk morgenochtend eerst even naar buieradar voor dat ik richting Schell ga. Zwafra ga jij morgen ook nog kiten? We hebben vandaag eerst twee uur met zijn tweeen gevaren en later met 5 man dus dat viel nog al mee.
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Was top bij de Bunker, was wel hard trappen met de 10, net optijd het water af voordat de zondag kiters het water opgingen,... Denk dat ik maar een helm ga dragen, bij het opruimen bijna een kite op kop , het was weer zondag
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Was idd weer fijn op schellinkhout, wel veel beginners. Nog even uit de routine geweest omdat iemand in de lijntjes vloog dus savfety getrokken. Echter mocht t de pret niet drukken en een half uurtje later was ik weer goed en wel op t water. Excuses aan de kiter die erin vloog, reageerde in eerste instantie nogal knorrig.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer een lekkere downwinder. Halverwege deed ik echter een sprong waarbij m'n boardje bleef liggen, ging best ver en dus onder m'n kite door. Kite in 't water en stuurlijn om m'n bar, aangezien ik met m'n 10m voer in 25-30 kn best wel wat druk. Ik release de kite en breekt m'n 5e lijn, typisch. Gelukkig geen schade en de mannen hebben goed geholpen mij en m'n spullen naar de kant te brengen. Nu opzoek naar een nieuwe 5e lijn
|
|
|
Langbeest
|
Ik heb je meissie nog uit het water gevist Chickenloop schoot los dus alles in de branding en in de wasmachine
|
|
|
|
|