pewpew
|
zijn er nog mensen die morgen naar Schellinkhout gaan?
|
|
|
the littleman
|
Het was top Franco we gingen weer lekker hoog
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
trailer kitekings is klaar komt het zien en geniet ervan JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
japo
Geen avatar
|
ondanks de regen vanmorgen toch weer lekker kunnen knallen, was weer top!!!!!!!!!!!!!!! en later nog met de zon er bij, wat wil je nog meer
was idd een mooie dag Franco..wat mij betreft mogen er meer volgen. jij ging lekker hoog.
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
zijn er nog mensen die morgen naar Schellinkhout gaan?
jep ben er rond t middaguur met mijn zusje edit:geen wind meer vandaag op schellie als ik t zo zie
|
|
|
pewpew
|
rond 1 of 2 moet het wel weer gaan waaien volgens windguru toch?
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Nee is afgenomen naar maximaal 15 knopen om 3 uur en hiervoor en erna allemaal minder (inlogcode van windguru dus heb actuele metingen). Ik zal t er dus niet op gokken als ik jou was
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgenmiddag ziet het er goed uit ...als het goed is dan is in de middag de regen weggetrokken en gaat de wind goed aantrekken tot hard 6-a 7 bf ... Heb voor morgen mijn ATV dagje geplant ..ben morgen om 12.00 uur op Schell... hier het plaatje voor morgen:
|
|
|
@LaurenS
|
rond 1 of 2 moet het wel weer gaan waaien volgens windguru toch?
Gewoon lekker gaan pewpew ...knopie of 18 de heeeeele middag op schel met west,helemaal goed voor een beginner met een 10 a 12 meter kite ,ik ga denk ik nog even naar Wijk of IJmuiden ,het zonnetje schijnt,dus das mooi
|
|
|
|
pewpew
|
Nee is afgenomen naar maximaal 15 knopen om 3 uur en hiervoor en erna allemaal minder (inlogcode van windguru dus heb actuele metingen). Ik zal t er dus niet op gokken als ik jou was
Bedankt voor de windvoorspelling kaza Ik ga wel een andere dag aangezien een treinkaartje mij 13 eurotjes gaat kosten en t een heel gekloot is met je bord en fiets en al die trein in. hope dat zondag wat gaat worden
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen na het werk ook maar wijk !
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik wil zaterdag 3 uur lessen, maar de wind op Schell is ruk dan, of niet ? Zijn er andere plekken in Noord-Holland waar het zaterdag beter te doen is om te lessen ?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Les nemen of zelf oefenen? Want bij een les mag je namelijk wel verwachten dat de school een geschikte locatie opzoekt.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Helaas, we zijn weer Thuis
Tarifa is top en een zeer goede beslissing
5 van de 7 dagen gevaren
Mooie lange zandstranden en lekker temp 23 graden
Heel gezelig en relaxt stadje waar alles in het teken staat van kite surfen (windsurfen). Lekker elke dag buiten gegeten en heerlijk happen voor weinig, gemiddeld een 10 euro (van 5 tot 15 euroos) , biertje halfe liter 3,5 euri,s colaatje 1.5 euries en bakkie pleur een eurootje, (bijna voor niks)
s, morgens leker uitslapen en tegen de middag naar de spot (mistral club) en tot de avond dan knallen ThumpsUp ThumpsUp
Voorspellingen kloppen geen reet van, was zelfs een keer windstil toen ik aan een local vroeg of we nog konden varen. Hij zij ga maar lekker naar Tarifa om te shoppen want er komt geen wind meer vandaag. Een uur later stonden we op het water met 20 tot 25 knopen en hebben de hele midag top gevaren.
Ik ben toen naar die zelfde local van tarifa gegaan en die zei: Every day The wind suprise me !!!!!![/size]
Badgaste (Peter, Mitcell en Patrick) bedankt voor deze top vacantie en ik kom hier zeker terug !!!!!!!!
|
|
|
FlyingHigh
|
Jezus Ries...ben je weer aan het spammen met je berichten?!
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Les nemen of zelf oefenen? Want bij een les mag je namelijk wel verwachten dat de school een geschikte locatie opzoekt.
Echt les. Ik weet dat hij het uitzoekt, maar ging me meer om het kunnen maken van andere afspraken of niet etc.
|
|
|
Langbeest
|
Zo hé dat was een heerlijke sessie op Wijk, niet verwacht eigenlijk. Van de bunker naar de Pier en weer terug en dat een aantal keer. Nieuw boardje vaart super (North X-ride 2012) en is toch iets anders dan de 2010 uitvoering. Heeft volgens mij iets meer rocker.
|
|
|
the littleman
|
Klinkt beter dan mijn vakantie monneer Haringhappert Je valt trouwens wel met de neus in de boter, morgen een stevig briesje op schellie
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker hoor Erwin en dat je weer op het water staat, ik ga voor morgen.
|
|
|
mocem
|
Ik ga ook voor morgen. Voor zulke dagen vind ik het rechtvaardig om school te skippen.
|
|
|
Langbeest
|
THX Tim, Voor morgen, effe kijken of ik wat afspraken kan verzetten...........
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Ik ga morgen eind van de middag ook nog maar eens op de pieriii kijken. Verplichte les laten zich helaas niet heel makkelijk skippen
|
|
|