So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
mmmm dat is inderdaad lastig. Spulletjes Oke??
Wel mijn eerste meter gemaakt hoor, maar daarna klapte ik weer op het water. Had zelf mijn eigen 7 en 10 mee, veel te klein dus. Toen de 15 en 17 van mijn leraar gebruikt, maar dat was wel lastig. Wel goed leren vliegeren met weinig wind Waar was jij & hoelaat als ik vragen mag? De wind was @ de brouwersdam namelijk goed aan...de klotsbak btw ook Van 11:00 tot 12:00 op Medemblik gewacht, toen naar Andijk gereden. Toen ongeveer 16:00...
|
|
|
onderaqua
|
Hoi badgastuh,nog ff een kleine update ,want jullie hebben in dat koude kikkerlandje toch geen ruk te doen Momenteel zitten we in Prea ,plan was om noordelijker te gaan ,maar dat is zinloos want het waait hier al van de planeten. Gister een downwinder gedaan van 2 uurtjes met de kleine maatjes.Die gasten hier varen hun directional met vier metertjes .We hebben hier de ultieme kitehangout bij Rancho do Peixe(zie pica) .Van alle gemakken voorzien en we hebben ook al duitse vrienden gemaakt .Vandaag naar de lagoon hier vlakbij,zal wel vlagerig zijn ,maar dat nemen we maar voor lief .Vele winderige groeten.......ennuh we blijven nog even Lekker daar blijven Peet. Moet ik ff langs je moeder gaan voor een bakkie.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou
|
|
|
|
|
So_Surreal
|
Vond het IJselmeer niet echt koud... Pas na 3 uur toen ik meerdere malen koppie onder over de bodem getrokken werd en 12.5 liter water binnen had gekregen via neus en mond was ik d'r pan klaar mee :')
|
|
|
FlyingHigh
|
Je bent dus lekker aan de bar blijven sjorren, toen je erin lag!! Volgende keer proberen de bar van je af te duwen, als je onderuit gaat. Heb je toch weer 3 uurtjes oefenen te pakken goed beziggggg!
|
|
|
DM2008
|
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Ik was er ook, helaas te kort maar zonder schoentjes en handschoentjes hield het op een gegeven moment wel op.
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Ik was er ook, helaas te kort maar zonder schoentjes en handschoentjes hield het op een gegeven moment wel op. Maar toch wel goed dat je begon met pompen he .
|
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou I told you so...;-) Maar dat was zo'n sessie in het zonnetje toch wel waard...
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hier gelukkig geen last van de kou, vanmiddag gewoon weer 20gr met een zonnetje. Morgen staan er weet 30kn op t programma
|
|
|
DM2008
|
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Ik was er ook, helaas te kort maar zonder schoentjes en handschoentjes hield het op een gegeven moment wel op. Maar toch wel goed dat je begon met pompen he . Ah, dan weet ik wie je bent Maar inderdaad, was heerlijk om ero te staan! Jij lekker gevaren?
|
|
|
|
|
So_Surreal
|
Ik heb gewoon spierpijn in mijn buik, benen en billen van gisteren Waar gaan we vandaag beulen jongens, Schellinkhout ? Wel vervelend dat het pas gaat waaien tijdens de klassieker (Feyenoord - Ajax)
|
|
|
|
So_Surreal
|
Als de wind goed blijft staan rond die tijd ga ik ook gewoon kiten en laat ik voetbal zitten Ik kan helaas alleen maar in het weekend kiten.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik kan helaas alleen maar in het weekend kiten.
Toch je baas gewoon lief aankijken. Of morgenochtend heeeeeeel vroeg het water op, iets later beginnen en dan langer doorwerken. Of toch een droogpakkie kopen en dan ieder weekend het water op in de winter. Lekker varen als er sneeuw ligt op de stranden. Heb je het hele zeetje voor jezelf en een paar ouwe gekken, zoals ons, die er dan ook zijn.
|
|
|
the littleman
|
Komt wel goed met de wind vandaag. Tot vanmiddag geschellie.
|
|
|
TBK
|
Ik weet niet wat iedereen (Ride) doet maar het begint al lekker te waaien. Op naar Schellie, opgef@ckt met die Mickey Mouse competitie.
|
|
|
wokmonster
|
Zijn er nog mensen die naar wijk gaan?
|
|
|
BdB
|
vanmiddag ook naar schell uurtje of 1 daar