BdB
|
Was toch weer lekker vanmorgen op schell. Als eerste daar beetje enthousiast de 9m opgepompt maar snel de 12 gepakt was weer even lekker na een week hopelijk voorproefje voor de rest van de week.
|
|
|
wokmonster
|
Was inderdaad lekker. Wind zakte rond 12 toch wel iets in maar toch nog altijd redelijk. Later had je zelfs een misthoorn nodig.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Had bij van de berg; North X-ride mee en ook had Erik nog een test board F-one trax om te testen Ik heb je niet gezien zicht was ook heel weinig op Schelli : was mijn misthoorn vergeten anders had ik zeker gevaren Ziet er gezellig uit Gaan jullie vaker met z'n allen ergens heen om te kiten Nooit eigenlijk!!!! je rij bijvoorbeeld naar Veerman en dan zie je al die badgaste daarrrrr en denk je shit daar gaat mijn rust
http://vimeo.com/21643677
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was weer gezellie op schel,moest toch ff langs vdB voor de nodige pericelen dus ook nog ff buurten.Leek wel een Tarifa revival met Ries,Patrick en mijn persoontje.TBK was ook nog bezig met zijn 10,dat ziet er gvd weer gelikt uit zeg die Nitro2...Mot ik maar is snel aan gaan hangen want die bardruk is er uit(goede zaak) Hoog flysurfer gehalte op het water,had mijn tassie niet eens meegenomen,was mij veuls te koudtttt,en wat een troosteloosz zooitje was het toch met dat grauwe weer.Ga maar weer snel boeken denk,want dit trek ik echt niet .... HERFSTDEPRESSIE
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Die zwafra al weer 52 Van harte prettige sag Jihaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
|
|
|
onderaqua
|
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
|
|
|
onderaqua
|
Nog vele jaren Frank.
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Gefeliciteerd.
Zijn er nog mensen die t gaan proberen vanmiddag? Volgens guru moet er dan een knoopje of 17 gaan staan op schellinkhout.
|
|
|
pewpew
|
qua windstoten toch ? windkracht helaas maar 12 knopies en met mijn 10m redt ik het net niet ermee. morgen wordt het beter hopelijk
|
|
|
FlyingHigh
|
Zou idd nu al 17 knoopies moeten staan met 21 in de vlagen, maar er staat no maar bar weinig Ze zullen er zoals tegenwoordig zo vaak, wel weer naast zitten daar in de Bilt. Begint een beetje een windloze herfst te worden. Moet er nu toch echt weer eens op hoor!!! Vandaag gaat het hem niet meer worden, mss morgen.
|
|
|
pewpew
|
hopelijk trekt die mist ook weg
|
|
|
|
Giertje
|
Gefeliciteerd Frank.
|
|
|
|
Langbeest
|
Van harte Frank naast lenig wat Peet ook al zei, zo verdomd knap.............
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mannen ..bedankt...tja ,alweer 52..de tijd vliegt.. Hoop jullie snel weer op het water te zien.
|
|
|