Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Was van plan vrijdag vrij te nemen, maar dat wordt nu donderdag. Ziet er goed bij windfinder 16-24 knopen. Zonnetje! Hoop morgen vanaf uur of 11 schellinkhout.
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
wind is aan... ;-p wat zeg ik nu... niet dat iemand er nu iets aan heeft...
Kan ook té gek hea!
|
|
|
wokmonster
|
Zijn er nog gasten die vrijdagochtend naar Schellinkhout gaan?
|
|
|
BdB
|
lijkt niet veel vrijdagochtend ben wel vrij
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik zit even te kijken om morgen een dag vrij te nemen de voorspelling zijn goed en er is zelf nog een zonnetje voorspeld....heb al twee weken niet gesurft en voor het weekend zijn de voorspellingen ook wat onzeker..
|
|
|
Giertje
|
We rekenen morgen op je Frank. Ik denk dat we er om een uur of twee zijn Tom moet nog werken.
|
|
|
zwafra
|
Twee uur is wel wat laat Ger...om 16.30 is het alweer donker als ik een vrije dag kan regelen ben ik er om een uurtje of 12.00..
|
|
|
@LaurenS
|
Twee uur is wel wat laat Ger...om 16.30 is het alweer donker als ik een vrije dag kan regelen ben ik er om een uurtje of 12.00..
Je neemt dus een halve dag vrij neem ik aan Frank?, of slaap je uit ouwe Vandaag ouderwets alleen met Ries op het water...Kon net an hoogte lopen met de 11m2 en t*ring wat is dat water koud ,niet leuk Morgen half 10 @ schell bij woeiiii trouwens
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wort morgen bijna Braziliaans weer met dat zonnetje erbij
|
|
|
@LaurenS
|
Dat zeg je goed BIJNA ...... de wind ontbreekt alleen ,maar schijnt wel te komen volgens tobiekenobie dus we wachten nog ff af................
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
vanmiddag lijkt wel beter... dan vanochtend iig: zondag kan de vlag uit. Grote kans op 25 knopen d.w.z. 80% kans. De kans op een stormachtige zuidwester is overigens ook redelijk groot en zit op 50/50 op dit moment. eeehhhh, de kans op nul wind is er echter ook.
|
|
|
@LaurenS
|
I know i know ,maar dan moet er brood op de plank komen schatje ....Ga zo rijden en hopen dat ie on the road genoeg aantrekt om te kunnen varen in het zonnetje Gaat lukken ,ik voel ut Heel schell voor me alleen 1 probleem,wie doet mijn zipper dicht van mijn droogpak
|
|
|
FlyingHigh
|
Had die wind van vannacht niet ff nu kunnen waaien?? Pfff
|
|
|
zwafra
|
Halve vrije dag kunnen regelen kom ook zo die kant op Peter....het waait al leker..
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi, lekker gepowered aan het varen met de 11....zalig in de zon en helemaal alleen..... 2 barren gevonden , willen de verliezers zich melden????
|
|
|
wokmonster
|
Ben bang dat ik toch een middagje vrij moet nemen van het werk. Het werk wacht wel, de wind wacht niet Tot vanmiddag
|
|
|
Jorino
|
Shit, na een leuke middag Schellinkhout tot de ontdekking gekomen dat ik m'n trapeze heb laten liggen.... Waarschijnlijk bij een afvalbak, op de grens strandje/gras. Het is een zwarte, merk windfinder,, maat L waarschijnlijk, zou ook M kunnen zijn. Als iemand dit nog leest, graag apart houden en ik kom hem bij je halen. Ik kan pas vanavond rond 20:00 heen, dan is iedereen al weg neem ik aan. Alvast heel erg bedankt, groetjes Jorien
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Wokmonster Het werk wacht wel, de wind wacht niet. Ja Ja Wat een verstandige opmerking dat zie je niet vaak op het forum. Top middag weer op Schell. Waar was je Richard?
|
|
|
onderaqua
|
Nou ja Top is een beetje overdreven. Heb je het dijkje nog gepakt Ger ??
|
|
|
|
|
Giertje
|
Heb je dan niet genoten van je nieuwe kite Tom? Via het dijkje ging prima.
|
|
|
zwafra
|
Het was lekker vanmiddag goed met mijn 9 mtr kunnen varen en het was weer gezellig druk....had de wind wel wat sterker verwacht maar hopelijk het weekend wat meer...hoorde net op de radio dat midden volgende week de eerste vorstperiode wordt verwacht...
|
|
|