josdegroot
Geen avatar
|
MMm goede tip! Dacht dat de lagoon gesloten was dus het eigenlijk weinig uit maakt of je aan- of aflandige wind hebt  . Ijselmeer is goede tip.... ik ga eens even zoeken in de spots  . Eerst maar wachten tot de mist een beetje weg trekt.
|
|
|
|
franco

|
goed man ben er ook om 10 uur, kan ik eindelijk de 7m sb proberen!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
@LaurenS

|
Toch maar naar schell Peter! 27/42 knoopies
Wordt er hier gevloekt  Kijk morgen wel, die windvoorspellers zijn ook niet zaligmakend,echter dat het gaat waaien moge duidelijk zijn...... 
|
|
|
Giertje

|
Wat nou Klaas zit je er een beetje doorheen of ben je gewoon vergeten dat laatste plaatje in te kleuren? 
|
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Je kunt altijd langskomen voor een kletspraatje en dergelijke, maar als de voorspellingen gaan uitkomen, zou ik als ik jou was niet het water op gaan. 
|
|
|
TBK

|
Je kunt altijd langskomen voor een kletspraatje en dergelijke, maar als de voorspellingen gaan uitkomen, zou ik als ik jou was niet het water op gaan.  Morgen maar weer sjoppen en een slokkie en een happie met het vrouwtje halen John of toch het water op ? 
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Als de wind zo blijft kan ik als beginner beter thuisblijven denk  ? Je mag ons ook bedienen met een koek en sopie...  lekkere warme snert doet altijd goed!! 
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Je ben onderhand zelf oud genoeg om Sinterklaas te zijn Richard ..geloof je daar nu nog steeds in .  : maar het ziet er voor morgen heftig uit ...hoop niet dat het nu te hard gaat waaien...  ben morgen om een uurtje of 12.00 op Schell...  KNMI: De wind draait ’s ochtends naar het zuidwesten en neemt toe naar (vrij) krachtig, in de kustprovincies en rond het IJsselmeer naar hard tot stormachtig, 7-8 Bft en mogelijk zuidwesterstorm, kracht 9. Daarbij komen ook zware windstoten voor. Pas in de loop van de middag neemt de wind in kracht af. (Bron: KNMI)
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Die van mij zijn wel duidelijk .  ...maar omdat jij ze toch niet snap post ik ze niet meer .. 
|
|
|
|
|
joosie

|
Ik haat storingsdienst in het weekend vanacht pas om 01.15 thuis was vrijdag om 5.45 al van huis weg... en vandaag alweer 5 uur gewerkt shit man ga denk ik morge de eerste echt najaarswind missen 
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Wanneer gaan ze trouwens die 'parkeerplaats' bij Schellinkhout eens asfalteren ? Ik vind het daar zo niks met al die plassen.
|
|
|
franco

|
So_Surreal we mogen blij zijn dat we daar nog mogen kiten!!!!!!!!! en vroeger als beginneling moesten we 100 euro storten per jaar.  dus zal mijn rekening nummer even bekend maken, EN DAN ROEP IK STORTEN MAAR. ROL IK OOK NOG EEN RODE LOPER UIT ALS JE NAAR SCHELLINKHOUT KOMT 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Vroegerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr was daar helemaal geen parkeer plaats en stond je op de dijk,  en die dijk was gauw helemaal vol, zodat je in Hoorn je auto kon parkeren en 30 minuten moest lopen met je rotzooi  , Dusss, wat nou met die paar plasjess ????? 
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Ok ik ben duidelijk een verwende nieuweling haha  Ik zat al even te kijken wat het kost om zelf te asfalteren, maar dat kost gauw al tussen de 30 en 50 euro per vierkante meter 
|
|
|
the littleman

|
Komt Jerrie morgen ook nog ff loopen? Het word morgen wel een boven n.a.p windje
|
|
|
|