|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als die leve vrouw, net zoals haar zusje, allemaal kitetrippies betaald voor haar vriend..................ik dus. Wat een schatje zeg. Balen dat ik afgelopen zondag gewoon het water niet op kon, omdat het te hard waaide. Gaat me niet meer gebeuren. Morgen koop ik een 6m erbij. Ik ga echt niet me aan de kant staan, terwijl de rest vaart.
|
|
|
the littleman
|
Heb nog een slingshot birdy 6m voor je te koop
|
|
|
Ride
|
Hahahaha, die Rally is net een vogel met die harde wind. Klapperdeklap, flapperdeflap.
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vandaag aangenomen ergens anders. Naar mijn baas gegaan, die bood me toen een vaste opleiding + een HBO opleiding aan + volledige reiskosten vergoeding met de auto Blij het weekend in, het maakt me voor een keer niet uit dat het niet waait Heb ook zo'n WiiU gekocht vandaag haha, dus verveel me niet.
|
|
|
FlyingHigh
|
Blijft het feit dat je alleen in het weekend kan varen. En straks moet je ook in het weekend studeren, dus geen tijd meer om te kiten. Gefeliciteerd Surreal opleiding is toch net ff wat belangrijker!!!
|
|
|
Ride
|
En John, welke 6m gaat het worden?
Denk een Naish Park 2012 6m, Manfred. Ze hebben de Nitro niet in dat maatje dus moet ik op zoek naar wat anders. Afgelopen zondag stond er ook iemand met een Park 6m op het water en die bleef nog redelijk stabiel in de lucht staan met die vlagen. Altijd makkelijk zo'n klein maatje erbij.
|
|
|
the littleman
|
Ik zit te denken aan een 6 fuel maar heb geen idee hoe ze varen ten opzichte van de rally. Het is in iedergeval wel een kite die tegen storm kan.
|
|
|
BdB
|
Voordeel van die fuel is dat je hem vierlijns kan varen en dat ding is redelijk bomproef. Voor switch kan je kijken naar de combat die is vierlijns te varen geld voor alle kleine maatjes van de combat
|
|
|
the littleman
|
Maar is de fuel niet te aggresief ? Ik ben snelle kites gewend en spring inmiddels redelijk.Het is denk ik wel een goede stap vooruit!
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Fuel is lekker gemoedelijk natuurlijk Littleman! Zeker de 6m Maar zonder dollen, ding is gewoon rete snel en zal een behoorlijke explosieve krachtsopbouw hebben, wat natuurlijk erg lekker kan zijn
|
|
|
BdB
|
jij kan zeker met die fuel overweg zal tegen over je rally iets harder afstraffen vaar zelf dit jaar ook voor het eerst met c kites en wil eigelijk niks anders meer veel directer en agressiever. Probeer is een keer een 9 a7 te testen de keren dat de 6 uit de tas moet is op een hand te tellen
|
|
|
audi
|
Als je een aantal merken gaat testen bij 50 knopen wind ben je de eerste paar jaar klaar
|
|
|
So_Surreal
|
Zijn er mensen die dit weekend nog gaan kiten en zo ja waar ? Of is de wind gewoon niet goed genoeg ? Wil gewoon meer, nu ik net mijn eerste meters gevaren heb hooked to this !!
|
|
|
the littleman
|
Klinkt goed:) Eerst maar de 6 rally vervangen de rest zal van de zomer wel volgen.thanks
|
|
|
wokmonster
|
Wil wellicht ff naar Wijk gaan vanmiddag. Zijn er nog meer bagdasten die naar Wijk gaan, ziet er niet verkeerd uit (behalve de regen).
|
|
|
DM2008
|
Aankomst Wijk Pier ongeveer 12.45
|
|
|
So_Surreal
|
Dat gaat hem niet worden Heb mezelf voorgenomen pas in zee te gaan kiten als ik een beetje fatsoenlijk heen en weer kan varen. Niet zo'n zin om steeds als een walrus aan te spoelen bij het oefenen van waterstart haha
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Dat gaat hem niet worden Heb mezelf voorgenomen pas in zee te gaan kiten als ik een beetje fatsoenlijk heen en weer kan varen. Niet zo'n zin om steeds als een walrus aan te spoelen bij het oefenen van waterstart haha Dat zul je de eerste keren op zee toch wel hebben haha Maar eerst inderdaad de eerste goede rakjes op vlak water maken!
|
|
|
|
Idefixe
|
(up_kitesmiley)op weg naar wijk
|
|
|
So_Surreal
|
Dat gaat hem niet worden Heb mezelf voorgenomen pas in zee te gaan kiten als ik een beetje fatsoenlijk heen en weer kan varen. Niet zo'n zin om steeds als een walrus aan te spoelen bij het oefenen van waterstart haha Dat zul je de eerste keren op zee toch wel hebben haha Maar eerst inderdaad de eerste goede rakjes op vlak water maken! Inderdaad, nu lig ik alleen maar een beetje in het water, in het IJselmeer kan dat wel.
|
|
|
|