|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yes, morgen op Wijkie 30 tot 36 knopen. Jij je vijfie uitproberen, ik mijn zessie voor het eerst uitlaten. Kijken of het wat is. Kan ook nog makkelijk met de 8m, maar toch die 6 maar even proberen. Directional laat ik nog maar even thuis. Eerst oefenen met wat minder wind.
|
|
|
FlyingHigh
|
Veel plezier mensen morgen op zee. Ik laat ff verstek gaan, totaal geen zin in zee. Maand niet gekite, dan kan dat weekje er ook nog wel bij.
|
|
|
the littleman
|
Ik denk dat je morgen lekkerder vaart met je 6. Tot morgen in de zandbak
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Wat nou Herman ik heb altijd een beetje tegen je opgekeken maar nu laat jij het als opperhoofd van de droogpakkenbrigade het afweten?
|
|
|
|
DM2008
|
Stoten op Wijk lopen morgen volgens Weatherpro op tot 44 knopen, en pal West is vaak klotsbak. Bekijk het morgenochtend wel even: Wijk of Schellinkhout of, als de NW vroeg doorzet: Muiderberg.
|
|
|
FlyingHigh
|
Zit lekker met de kleine man op de bank. Zie nog niemand op de cam
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ik zag Beun voorbij komen, hij ging zo hoog, dat ie net buiten de webcam weer lande
|
|
|
FlyingHigh
|
Haha. Jij bent wel erg vroeg wakker Stef. Bang dat je dat bakkie koffie ging missen met de mannen?
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Haha. Jij bent wel erg vroeg wakker Stef. Bang dat je dat bakkie koffie ging missen met de mannen?
jaaaa, veels te lang geleden, dus was zo zenuwachtig dat ik nie meer kon slapen........
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja, dat klopt wel. Hebben elkaar allemaal al een tijdjeniet gezien. Is ook zo lekker veel wind de laatste tijd. De nieuwjaarsborrel komt er weer aan, daar zien we de meeste gasten weer bij elkaar. Nog niks over gehoord trouwens. Hoe zit dat??? Duik er nog ff in. De kleine kan nog ff tukken zo te zien, dus papa ook nog ff, totdat hij weer gewekt wordt door gekrijs
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Godchristes, wat zijn jullie vroeg wakker. Kunnen jullie net zo goed die vliegertjes inpakken en naar Wijkie komen. Ik ga even het welbekende ritueel doen en hop hop hop, op naar Wijkie Pier. Tot zo heren.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tot zo ! ,was weer een hele opluchting ,neem de 9m2 gaystraa ook maar mee.Heb wel zin om te vliegen
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zee ziet er niet echt lekker uit op cam. Klotsbak met nul vlakke stukken. Maar ja, hier is het ook niet alles met zo'n jengelend kind....pfff Zie John al z'n kiteje oppompen. Nog iemand, maar die herken ik ff niet zo snel.
|
|
|
|
DM2008
|
1 witte bende op het water en ik zie niemand varen?!?
|
|
|
|