Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
We stonden net met z'n vieren op Enkie. 10 knopen. Helemaal bagger dus. Zijn daar weer weg en richting Wijk Bunker. Kijken hoe he daar is. Zou niet gaan kijken op Enkhuizen. Zal dan ook echt bij kijken blijven. Zal op muiderberg niet veel beter zijn.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Raar, kiteweer.net meet meer dan 10 knopen, zou je kunnen laten weten hoe het bij de bunker is?
|
|
|
|
Kemperman
|
jullie zijn te vroeg weg gegaan bij enkhuizen. Het waait nu 15 tot 20 knopen. Sta nu alleen hier, dus dat gaat hem helaas niet worden. Shit happens.
|
|
|
Ride
|
Staan nu op Wijkie Bunker. Gemiddeld zo'n 20 knopen. Gaan zo het water op. Peter en klaas zijn al aan het pompen. Ik kijk het zelf nog even aan. Mooi zeetje met dikke bakken waar je dan wel recht doorheen moet ivm windrichting.
Exit: Die jongens hebben een paar rakkies gevaren. Wind wordt nu lichtelijk off-shore dus ze zijn eraf. Beter niet hier naartoe te komen. Wordt niks meer.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ben op Muiderberg, mijn eigen meting 16/22 knopen.. Goed te doen! Is hier alleen niemand, ga wel even varen.
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Toch besloten volgend jaar naar Fuerteventura te gaan ( Corralejo, Flag-beach) ipv Zanzibar. Dit i.v.m. het financieel plaatje voor mijn vriendin.
Eind augustus moet dan toch goed te doen zijn qua wind ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Waait daar in de zomer stevig (30+kn) dus als je dan wat meer ervaring hebt is het prima
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
kan in de zomer ook stuk minder waaien weet ik uit ervaring............ maar als je een auto ter beschikking hebt zou ik ook eens naar el cotillo rijden. leuke flat water spot bij de vuurtoren.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
kan in de zomer ook stuk minder waaien weet ik uit ervaring............ maar als je een auto ter beschikking hebt zou ik ook eens naar el cotillo rijden. leuke flat water spot bij de vuurtoren.
Is het verder wel leuk voor 2 weken ? Is er voor mijn vriendin nog iets te doen behalve op het strand liggen ? Ze wil het misschien ook gaan leren, maar is er nog niet zeker over.
|
|
|
Giertje
|
So-Surreal voor jou wel een goede keus denk ik want je zal tegen die tijd wel zo goed zijn dat je makkelijk weg vaart, Maar om te leren is het voor je vriendin niet ideaal ivm rotsachtige bodem aan de kant. Verder is het een geweldig eiland.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Sjo mooi toertoggi voor een maandag.. de 4 makrelen, waarvan 1 gerookte..ghehe, zijn weer thuis. Was me t daggi wel, eerst Enki, nixnadanaxos, daarna the bunki... mwah, mooie golven en iets meer wind maar niet genoeg; 14kn om door die klotsbakken te komen werkte niet eggie voor mij en Peet en de wind werd steeds aflandiger. Na dan maar op t berichi van Robbert af: In M'berg waait t eggie!! Duz maar weerr op weg met 4 man en 4 auto's naar M'berg.. Aldaar eindelijk een zucht meer wind maar... afnemend. Toch lekker kunnen varen met Robbert en John op zijn directional. Alleen wat was t daar koud!! Peet en Hermi hadden t al helemaal gehad. Of was t toch wat anders voor Hermi... Ging wel goed met John zijn 1e keer, eigenlijk bijna TE goed. Sjon gaat voor de directional... wil helemaal niet meer op die twintippies, daz wat voor pussies, gheheh Moest uiteindelijk toch weer ergens misgaan... Tank leeg gereden Nixnadanaxos deed t meer, dus eerst maar ff met John naar de pomp etc etc. Eindelijk thuis en 3 kites van 2 dagen schoon gemaakt... naja hoort t ook bij Ohhh what a beautiful dee...
|
|
|
Ride
|
Yup, was een mooi heen en weerrij-daggie. Ach, maakt het uit. We hebben gevaren en daar draait het om. Mooi effies voor het eerst op een directional gestaan. Leuk om te doen. Lekker boardje heb ik gekocht denk ik nu al zo. Daar ga ik weer een hoop plezier aan beleven. Spul is weer schoon en hangt te drogen. Herman heeft ook fijn gevaren vandaag. Lekker hè pik zo'n daggie. En helemaal niet koud gehad, zelfs mijn voetjes niet.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ieder nadeel heb zijn voordeel... Hermie ken tenminste gelijk zijn spullen weer in de kast plaatsen, ghehe hoeft nix af te spoelen @Peet nog 1..... dan ben je op de 4000... mmmmh, ja wat, ouwehoere, serieuze hersenspinsels, informatief gezwets
|
|
|
Giertje
|
Ik zie het al, toch weer een topdaggie voor jullie, En nog wat tijd over zo te zien: twee gelikte nieuwe avatars.
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Fuerte is k4tttttt. Zelf 2 weken geweest afgelopen augustus, zogenaamd maand met de meeste wind. Heb geen een keer op flagbeach kunnen varen in 2 weken tijd en 2 keer bij cotillo. 30 min rijden vanaf Correlejo en er is verder helemaal niks. Bus correlejo naar flagbeach is ook k4t. Bushalte is 20 min lopen met je troep naar de kite spot en dan kom je daar. Weer geen wind!!#$}$£>~|*^*<|~ terwijl windfinder zegt 20/25 kn de hele dag. En dat 2 weken lang. Na 4 keer voor jan l daar heen met die k bus heb je het wel gehad met dat schijt eiland. Zo dat is eruit!! Ff tabletje onder de tong en een wijntje dan komt het vast weer goed met me!
|
|
|
|
the littleman
|
Jaa gister was echt echt een superdag, ruil zo 2 weken Correljo in voor zo een topdag.
|
|
|
|