Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
@ john we zullen het beleven, kom je ook ff dat moment meemaken. Hahaha.
Ik kijk het morgenochtend nog even aan. Voel me nog niet helemaal beter. Klotegriep.
|
|
|
|
surfingden
|
@ john , kijk maar man zie je wel.
|
|
|
Ride
|
Handschoenen moet je ook aan je handen hebben als je vaart en niet in de zak van je droogpakkie. Duur sessietje was dat dan. 6 rakkies bij de Bunker en weg handschoen
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vroeg het bed uit, douchen, zo'n mobile dressingroom kopen, dan even op de parkeerplaats mijn bar uitlopen en een foto maken en dan richting Schel.
Ik durf alleen nog geen beslissing te maken of ik ondanks dat ik een beginnen ben vandaag een 7 of een 10 moet gebruiken, ik weet niet echt voor hoever de Windguru voorspelling klopt.
|
|
|
pewpew
|
Tussen half 10 en 10 ben ik op schellinkhout, zie je wel verschijnen
|
|
|
@LaurenS
|
Lars ,al die vragen hier heeft geen zin...Ga lekker naar de spot ,vraag je vraag aan medekiters en laat je adviseren door die zoetwatermatrozen.Want aan de waterkant is zoveel makkelijker praten en beslissingen nemen.Windguru is niet zaligmakend.Een advies ,allebij je kites meenemen ,en vergeet je bar niet Ik ga zo naar Wijk...ltrs
|
|
|
BdB
|
Sluit ik me bij aan ben er om 0930. Zin in
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Lars ,al die vragen hier heeft geen zin...Ga lekker naar de spot ,vraag je vraag aan medekiters en laat je adviseren door die zoetwatermatrozen.Want aan de waterkant is zoveel makkelijker praten en beslissingen nemen.Windguru is niet zaligmakend.Een advies ,allebij je kites meenemen ,en vergeet je bar niet Ik ga zo naar Wijk...ltrs Daar heb je gelijk in ! Ik neem ze wel beiden mee en zie het daar wel.
|
|
|
|
pewpew
|
Schellinkhout ,veel gezelliger en als windguru klopt kennen we het morgen mooi afsluiten met de 13 meterss
|
|
|
@LaurenS
|
Schellinkhout ,veel gezelliger
En zo is dat ,maarrrrrrr Voor mij geen argument,ik ga voor wind
|
|
|
|
|
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
tja, toch weer beetje tegenvaller. Voor Schell 17/18 knp uitschieters nr 20/21. Maar goed, waag t r maar weer op en anders 2x40min voor niks gereden..
|
|
|
FlyingHigh
|
Had ik vannacht een berichtje aangemaakt dat Hidden lines chapter 2 nu online te zien is, issie gewoon eraf gehaald . Hebben we Censuur hier ofzo?? Pffff
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ik ga lekker met vrouw en kindlief even kerstshoppen in Alkmaar, en meteen even bij La Pampa een bakkie doen, heb er immers 3 weken geleden op de tafel staan dansen .... voor de mensen die naar zee gaan have fun, en morgen heeft die kleine judo wedstrijden,dus ga ik die even aanmoedigen
|
|
|
Ride
|
Had ik vannacht een berichtje aangemaakt dat Hidden lines chapter 2 nu online te zien is, issie gewoon eraf gehaald . Hebben we Censuur hier ofzo?? Pffff Hij was al een keer gepost Herman. Daarom is ie er vanaf gehaald.
|
|
|