Als je het normaal vraag is het geen probleem, maar uit je tas jatten zonder te vragen en ergens neer te pleuren heb ik wel problemen mee. Misschien is dat bij jouw wel normaal maar bij mij niet
Als je het normaal vraag is het geen probleem, maar uit je tas jatten zonder te vragen en ergens neer te pleuren heb ik wel problemen mee. Misschien is dat bij jouw wel normaal maar bij mij niet
Ik heb zaterdag wel een pomp geleend uit een paarse tas, maar die daar na gebruik ook weer in terug gelegd. Ik heb zelf al wel een pomp gekocht, maar heb mijn leraar nog niet gezien dus heb deze nog niet in mijn bezit.
Ik weet niet of die paarse tas van jou was, maar daarna pakte ook nog iemand anders (die ik niet kon) hem, maar niet meer gezien of hij hem teruggelegd had.
Van die dinge ja, dat bedoel ik nou. Van die dinge ja
Weinig volk op schellie zaterdag en zo te lezen 3 man die te beroerdt zijn om een pomp mee te nemen of te kopen. laat staan om hem netjes terug te stoppe
Haha, Richard, ik loop je toch een beetje in de zeik te zetten . Ik kite altijd op wijkie pier dus heb denk ik nog nooit jouw pomp geleend, als ik er 1 leen altijd netjes terug waar ie hoort en ik vraag het vooraf ook.
Heb je weer lekker gedaan Frank. Harinkie helemaal over de spreekwoordelijke zeik. Kijk uit met hem hoor. Straks slaat ie helemaal door en snijdt ie al onze lijnen door. Maakt hem helemaal niks uit of jij het wel of niet gedaan hebt. Unleash the beast. Wordt Haring een witte haai en hebben we gewoon met z'n allen een groot probleem.
Maar even tussen ons, eigenlijk is het wel een beetje zijn eigen schuld. Als je je paarse tas daar zo open en bloot laat liggen met je pomp er half uit, nodigt dat gewoon uit om die pomp dan ook te gebruiken. Als ik de volgende keer een boardje op Schel zo zie liggen, ga ik die ook lekker pakken en ermee varen. Of een kite, soms zie ik weleens een kite op het gras bij Schel liggen. Ga ik die ook lekker pakken en ermee weg varen.
Punt is duidelijk hoor Ries. Gewoon lekker van de spullen van een ander afblijven, tenzij je weet van wie die spullen zijn en je ook weet dat diegene er geen problemen mee heeft dat je even iets leent. Maar leg het dan ook weer netjes terug. We moeten er allemaal veel uurtjes voor schrijven om die spullen te kunnen kopen.
Punt is duidelijk hoor Ries. Gewoon lekker van de spullen van een ander afblijven, tenzij je weet van wie die spullen zijn en je ook weet dat diegene er geen problemen mee heeft dat je even iets leent. Maar leg het dan ook weer netjes terug. We moeten er allemaal veel uurtjes voor schrijven om die spullen te kunnen kopen
En zo Is dat !!!!!!!!!!!!!!!!![/size] Ik heb trouwens helemaal geen paarse tas
Ik ben bezig met die film van 2 weken terug op schellinkhout met 59 knopen, hoop slap geouwehoer en weinig actie hoe mot ik hier nog wat leuks van make ????
Ach een prullenbakkie meer of minder, draai ik mijn hand niet voor om Tis wel een van de weinige spots, die goed is met ZO. Maar goed, kan nog van alles gebeuren met die voorspellingen. Kan zomaar ZW worden. Bepaal woensdagavond ff waar ik heen ga. Gaat iig gekite worden!!!
Terschelling met ZO??? Ben bang dat je iig Ecomare en Lenie t Hart achter je aan krijgt... zullen ze je laten zien hoe je een nobele Bultrug uit de Waddenzee krijgt, ghehe
Terschelling Groene Strand dan hè. Altijd mooi om daar te varen en super met ZO. Vooralsnog geven ze ruim 20 knopen af voor de binnenwateren en in de middag pas regen.