/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wwwww... at..je... Zoggens geen drup en LE21, DUUUZZZZZZZZZZZ staat Peet vroegop!
|
|
|
robbertvandermeer
|
Donderdag pas rond 13 uur regen, heb wel zin in een ochtendsessie..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zekers te weten dat ik donderdag ga varen. Waar weet ik nog niet, maar het water op gaat gebeuren.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Donderdag pas rond 13 uur regen, heb wel zin in een ochtendsessie..
We houe kontaktttt Robbert en John, ziet er goed uit
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ziet er nog steeds oké uit, misschien is Edam een optie met ZO.
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er nog steeds oké uit, misschien is Edam een optie met ZO.
Mmm ,ben geen fan van Edam,schapestront,chop etc ,wel lekkel dichtbij ....is wat ver voor jou maar ik dacht aan enkie,maar of dat oké is met ZO....ik kijk het ff an .Hij is redelijk Oost dus dat mot wel lukken.....
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Enki is net Kailua... zandstrandje, mooie golven & nice bikini's eehhhh toen werden we weer wakker @ Robbert Enki is wel iets verder rijden maar verreweg aangenamer dan Edam (ergste van Edam is wel de ongelovelijke klotsbak ) Verder: zelfs smaller grasveld dan M'berg om je kites op te laten, schapen en bijbehorende keutels, moeilijker parkeren, moeilijker omkleden... bodem loopt erg snel af
|
|
|
robbertvandermeer
|
Idd, enkie is wel een heeeel stuk rijden vanuit Utreg.. Moet om 13:30 weer in Hoofddorp zijn voor een afspraak.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ben wel bekent met Edam, de klotsbak is echt het ergste, zijn er nog andere opties meer zuidelijk dan Enkie?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zo lang de ZO wind niet te OZO is en meer ZZO wordt, is Schelli een optie... Maar tussen Schelli en Edam is niks anders interresants meer... tenzij ik een secretsecretSECRET spot over t hoofd zie oh jah Warder, mwaah kun je vergeten zelfde laken een pak als Edam
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Ben wel bekent met Edam, de klotsbak is echt het ergste, zijn er nog andere opties meer zuidelijk dan Enkie?
Met het winterpeil is warder misschien een wat mindere klotsbak dan in de zomer... Voor de rest is volgens mij alles zuidelijk van Schellinkhout een klotsbak :S
|
|
|
@LaurenS
|
Daar ben ik het dus niet mee eens Klaasie,Warder is stukken beter dan Edam qua chop...We hebben van de zomer met een select groupie ook nog bij een andere Secret spot gevaren boven Warder.Wel wat gezeik gehad met een boer aldaar maar was wel ideaal ,niet mijn handschoentje vergeten he Jannis vrijdag
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Is Warder eigenlijk open voor kiters, was dat niet ook een jaar geleden een topic of je daar wel/niet mocht varen... Scharwoude... da waz toch die toer over de dijk met je Element.... Proef ik hier een beetje een onveilig maken van Warder morgen We zouden natuurlijk naar Marken kunnen, maar of we daar t water op mogen... zou wel een fokkingtering eind lopen worden naar de vuurtoren
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Daar ben ik het dus niet mee eens Klaasie,Warder is stukken beter dan Edam qua chop...We hebben van de zomer met een select groupie ook nog bij een andere Secret spot gevaren boven Warder.Wel wat gezeik gehad met een boer aldaar maar was wel ideaal ,niet mijn handschoentje vergeten he Jannus vrijdag Hij ligt al sinds zondag klaar in mijn auto! Dus kan komende vrijdag niet missen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wat is jullie mening over t Kinzelmeer... Dat moet toch megavlak water zijn morgen met ZO achter t dijki
|
|
|
@LaurenS
|
Wat is jullie mening over t Kinzelmeer... Dat moet toch megavlak water zijn morgen met ZO achter t dijki Kinselmeer lijkt me geen strak plan,google maar ff en je vindt dit Het Kinselmeer ligt rondom beschermd weidevogelgebied. Natuurorganisaties hebben boerengrond aangekocht, waardoor aan de rand van de hoofdstad een bijzonder waardevol natuurgebied is ontstaan.DAGJE MIRNS DAN MAAR...............................,Gaan we die locals daar ff leren wat kitesurfen is
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
DAGJE MIRNS DAN MAAR...............................,Gaan we die locals daar ff leren wat kitesurfen is Voor die paar uur; 's middags volle bak regen... mij te ver Is die hondenhemel nix bij ZO
|
|
|
robbertvandermeer
|
Nou ik ben benieuwd, misschien leuk om weer een rondje kitespots te doen.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Mocht er geen andere optie zijn dan wil ik voor die paar uur best op Edam kiten.. Als hij oost word kan je zelfs op Muiderberg kiten.
|
|
|
FlyingHigh
|
John en ik hadden het gisteren ook al over mirns. Is alleen wel een eind weg. We hebben vanavond nog ff overleg, maar er gaat gekite worden
|
|
|
Langbeest
|
Mirns uurtje rijden, moet toch kunnen
|
|
|
FlyingHigh
|
Vanuit Amsterdam is het echt geen uurtje hoor. Eerder anderhalf uur. Maar is mss wel leuk om een keer te kijken...never been there en op de filmpjes ziet het er altijd erggg goed uit.
|
|
|
Langbeest
|
Je mag nu 130 Herman..... Dat betekent 140 km
|
|
|