Ik was ook helemaal weg en keek en zag iets,.... je blijft kijken en kijken... geeft je de rush van vliegen op een wel heel indrukwekkende manier. Kers op de taart is wel het platte koorddansen zonder zekering Als je hoogtevrees hebt, ben je gewaarschuwd, ghehe
Fly like hell schreef op 13 oktober: Met OZO wind is dit een fantastische plek om te varen. De start- en landingsplek is een beetje gevaarlijk door obstakels en het smalle strand maar zeker een aanrader. Met andere windrichtingen extreem vlagerig door de huizen die op een paar meter van het water staan.
Lekker filmpie hoor. Dat basejumpen lijkt mij ook wel wat. Erst morgen maar weer eens knallen Dat Huizen schijnt ook wel een te gekke spot te zijn. Denk alleen niet dat hij echt oost gaat wordn morgen. We zien wel.
Tja, hebben we een dag goeie wind, komt ie eigenlijk uit de verkeerde richting. Volgens de sites wordt ie ZO tot OZO. Egenlijk is Enkie dan wel een goeie optie. Vele malen beter dan die klotsbak Edam. En Mirns is ook wel oké, maar dan moet ie niet teveel Oost worden. Zoals het er nu naar uit ziet, denk ik zelf dat Enkhuizen de beste optie is. Denk dat ik daar morgenochtend maar eens naartoe rijd. Eerst die kleine naar school brengen en dan meteen door. Ben ik er rond 09.15 uur. Is het daar niks, kan ik nog altijd naar Edam rijden. Schiet er maar op wat jullie ervan vinden. Directionalletje gaat in ieder geval mee om te oefenen. In de middag weer veel neerslag dus tot die tijd lekker knallen.
Haha nee echt niet. Morgen moet er gewoon weer eens een goede sessie uitrollen. Ik ga m' n nest in, ben kapot. Mochten de plannen anders worden, moet je maar ff smsen. See ya
mijn limiet is eigenlijk 5graden, maar mssn ga ik toch ook ff morgenochtend mannen...enkie of edam zie ik...of mirns, schellie, muiderberg, huizen, warder, hondenhemel, scharwoude, marken of medemblik natuurlijk
hey gabbers van het goede leven benerbijna benerbijna benerbijna nog effe nog effe nog effe nog effe zondag lekker oostenwindje dus kenne we nog effe los op blijburg of ergens anders naar toe kou ken ik nie ben een bouvakker voor het geval dat ik de meeste niet meer zie
ALVAST VOOR EEN IEDER VAN KITEHIGH EN VOORAL DE NOORD HOLLAND KITEKINGS PRETTIGE FEESTDAGEN EN EEN GEZOND 2013 VAN DEBEUN /NANCY EN DE 3 BIJTERTJES de rest is het huis uit maar van die ook de groeten
Hé vriend Beuno. Neem nog een slokkie man. Lekker voor je en krijg je het zo ie zo niet koud. Als ik jullie niet meer zie voor de kerstdagen...........geniet ervan en een dikke pakkerd voor Nans. En omdat je de laatste tijd zoveel op het water staat en we je zo vaak zien, wil ik je ook alvast fijne paasdagen wensen.
En TT707 geeft voor morgen 20-24 knoopies af op het IJsselmeer, richting O tot ZO. Enkie it will be Rond kwart over neuf on the spot
Ik gooi ook mijn spullen in de auto en ga donderdag naar Huizen! ben er rond 09.30 uur. Gaat er nog iemand? De voorspelling is qua windrichting goed en 18 knp.