japo
Geen avatar
|
Ah..te snel gereageerd en niet goed gelezen. tot april 2013 dus.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zoooooo, happie eten, bakkie leut, drukkie doen, kleine naar school brengen en dan op naar Enkhuizen. Teletekst zegt ook nog dat ie in de loop van de dag 5 knopen gaat toenemen. Tot over anderhalf uur heren.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Huizen 15 knopen/Edam 20 knopen.. Ga zo ook naar huizen, zie jullie om 09:30.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wherever you go... mucho spass & be safe
|
|
|
Ride
|
Huizen 15 knopen/Edam 20 knopen.. Ga zo ook naar huizen, zie jullie om 09:30.
Zet voor Huizen Enk en je hebt 22 knopen.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Sow , ff lekker getukt, ga vandaag ook Huizen ff checken, altijd leuk zo een nieuwe spot... CU gents
|
|
|
Ride
|
Veel plezier Peet. Huizen is voor mij 10 min rijden maar hier in Almere waait het nog niet echt dus ik gok wel op Enkie.
|
|
|
|
|
Ride
|
Waait al lekker op de dijk Lelystad - Enkhuizen. Vooralsnog vol uit Oost. En nou is So Surreal vrij, hoor je hem niet meer. Edit: Dikke wind hier op Enkie. Zat te twijfelen tussen de 8m en de 10m. Ik pak de 10. Gaat best. Herman pakt zijn aggie. Mietje is het. Mannen, we gaan los. De mazzel.
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Aah f*ck it, morgen vergaat de wereld of zo. Ik ga mijn spullen inpakken en kom die kant op met de auto. Ik weet alleen niet waar de spot zelf is. Edit: aah naast Sprookjeswonderland
|
|
|
robbertvandermeer
|
Vanochtend goede sessie gehad op Huizen, hij had wel wat meer oost mogen zijn, bij de kant minder wind dan op het water, het was zeker 9m2 weer. Nu weer werken... :-)
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Was idd goede sessie op Huizen... Flink gepowered met de 12. Was er nog nooit geweest maar is zeker een aanrader met O -ZO. Parkeren bijna op het strand en lang heupdiep water. Enige nadeel is de hondenpoep op het strand (en bij het opruimen op mijn lijnen :-( ) We waren met zijn drieën, was gezellig... Alleen jammer voor Patrick, had problemen met zijn stopper en had dus een flut-sessie.. Volgende keer beter..
|
|
|
wokmonster
|
Waar gaat men dit weekend kiten? Wijk, Schellinkhout?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik hoop dat de Kerst net zo wordt als vorig jaar ... zon en Wind en 10 graden .... dan kom ik de kerst wel door ...
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Bij eg mond ook 2 bultruggen gezien,wanneer komen we ze op wijk tegen............
|
|
|
mocem
|
Volgende week springt er een orka over de pier.
|
|
|
|
|
|