franco
|
uuuuuuu denken raden zeeeeeeeeeee
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Back on kite earth... THNX voor t voorzetje Johan en THNX Sander voor t inkoppen! Was eggi een goedmaker voor de verloren bbq dit jaar Superduppa avond en t was heul erg leuk en gesjellig... die zeebaars was ook een toppietoppertje. Hebben we nou echt teveel over kiten gesproken, huh En dan soon vooruitzicht morgen, mjammie... We zullen het alleen zonder de bikini's moeten denkk Kheb er zin in,...mss zien we nog een paar Johannussen...
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ik baal er wel van dat ik er niet bij kon zijn, bij het etentje, volgende keer beter, ik sla morgen over, mag weer aan de arbeit.......
have fun with the wind, en fijna kerstdagen allemaal,dat er maar hoop wind mag zijn............
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Denk dat ik morgen een daggie Schellinkhout ga doen. Als ik niet plotseling aan het werk moet, ben ik er rond een uurtje of half tien. Hopen dat de regen dan een beetje over is.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Schel is voor de enkel en nekkenbrekers leer het nou is af John !! Tot morgen @ Wijk pier !!
|
|
|
the littleman
|
Morgen ook lekker naar Schellie uurtje of 10, even dat zand van de vorige keer uit me 5 meter schudden.
|
|
|
|
pewpew
|
als die windstoten wat minder worden ben ik ook op schellinkhout
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er morgen ook eerst vannacht mijn zoon ophalen van schiphol trippie naar egypte sharam dus effe uitslapen denk uurtje of 12 van de partij meteen vragen hoe het daar is
|
|
|
DM2008
|
Iemand die vroeg op Wijk is, uurtje of 9? Wil/moet vroeg maar da's ook zinloos als ik er alleen sta!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
inderdaad johnny probeer vroeg wakker te worden en dan richting schell see you tommorow
|
|
|
audi
|
Wat is vroeg? Wil het ook wel weer proberen zonder gips
|
|
|
KitingMe
Geen avatar
|
Misschien off-topic, maar ik heb een vraagje. Wil met een huisgenoot morgen gaan kiten bij ijmuiden, maar ben benieuwd wat voor wetsuits jullie nu dragen. Heb door een blessure al 2 maanden niet kunnen kiten en wil voor de winter nog heel graag een keer. Heb een 6/3 pak met losse cap en 2mm schoentjes. Moet genoeg zijn toch? Of vries ik dan dood morgen?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Op zee is dat morgen met 10 graden nog prima te doen hoor. Gewoon gaan.
|
|
|
@LaurenS
|
Owow weer veuls te laat gemacht in de kroeg Alle zoetwaterhappers eine scheune tag auf skeliie....... Uurtje of 10 op wijk ,eerst ff uittukkken,en dan is de regen ook overgetrokken, I hope Ff mijn nieuwe c-skins pakkie testuh,die kerstgratificatie is er ook weer doorheen gejast
|
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo ook net thuis van concertje,wat is iedereen nog wakker morgen swoody zodra ik wakker ben
|
|
|
Langbeest
|
Tja was weer TE gezellig Manfred. Nu maar mijn mandje in
|
|
|
Daaninstallatietechniek
|
Straks naar wijk bij de bunker. Gaan er weer een TOP sessie van proberen te maken
|
|
|