pewpew
|
Mmm ik denk dat schellinkhout toch ff te hard gaat waaien voor mijn 10 m. En van die bak regen wordt je ook niet vrolijk. Veel plezier ieder die het water op gaat volgens buienradar wordt het rond 10 uur droog op schel. edit; even kijken hoe de middag gaat worden,
|
|
|
surfingden
|
De bakker en ik gaan rond tiene ook naar schell. Zie jullie daar mannen.
|
|
|
|
|
wokmonster
|
Peter, Laat ff weten hoe de condities zijn, hoef geen auto vol met kite mee te nemen
Tot zo
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ja peet, kzie nog niemand op de cam behalve die windsmurfen... En 10 minuten geeft 27-34 aan, dus t valt allemaal wel mee (en zelfs 24-28) lekkah ZW en nu nog mooie straatjes Lekker ff naar Pieri... who else??
|
|
|
wokmonster
|
ja kom ook zo die kant op
|
|
|
ditispablo
|
wijk pier eta 13h 8m nitro
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga ook weer richting Schell....hoop er om een uurtje of 11.30 te zijn... See you..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo toch maar effe lekker uitgeslapen was half 4 vannacht pakkie vast aan en IK KOM ERAAN
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Tim_GTS5
|
7 kan je wel thuis laten, 9m wordt het !
|
|
|
franco
|
het was weer gezelig druk op schellinkhout, ben blij dat ik je advies niet heb opgevolgt tim!!!!! 7 m was hard nodig, wat een top windje vandaag.
|
|
|
audi
|
Het was weer zooo lekker en helemaal niet koud
|
|
|
pewpew
|
shit zeg, stond ik daar met mijn 10 m, dikke windstoten . Toch maar bij de eindejaars verkoop een bandit 7m halen
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
het was zalig, vol gepowered met de 7m en geen handschoenen nodig, topdag
morgen weer hoop ik
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer heerlijk vandaag... ruim 3 uur op het water gestaan en totaal niet koud gehad ... goed kunnen varen met mijn 7 mtr het was gezellig druk veel `kitekings` op het water.. hoorde regelmatig de strijdkreet van Beun... Jihaaa.... en iedereen kwam weer met een glimlach van het water .. en zo heurt het ...Mogen weer ???
|
|
|
franco
|
morgen werken snik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ging lekker he frank,
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zand: heerlijk Wind: prima Golven: allerbeste Pieri vandaag: 1 of a kind... Samen met Ron vanochtend als enige kiters begonnen... werd later steeds drukker, leek Schel wel 4 uurtjes gevaren Al met al 1 van de beste dagen dit jaar op zee
|
|
|
Giertje
|
Het was weer gezellie op Schellie.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wijk was wel lekker maar wind mocht wel wat harder, nam toch behoorlijk af in de middag en eigenlijk iets te weinig voor de 7m.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Frank, had je ook niet zo lang in je bed moeten blijven liggen... Vanochtend was de wind niet alleen sterker maar ook stabieler
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Anderz overmorgen toch lekker weer met een iets groter maatje...
|
|
|
mocem
|
Top gevaren tot dat een wijf haar kite om die van mij parkeerde. Kite helemaal los. Uit de lijnen geklommen. Ik kon gelukkig nog snel naar mijn bar zwemmen. Kwam dus goed af.
|
|
|