|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben net weer terug van nog even wat kerstinkopen doen ...maar het waait nauwellijks.. Het is wel gestopt met regenen..zijn er al mensen op Schell...heb geen zijn om voor niets te rijden..
|
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ik ga morgen wijkie maar is proberen, ben voor vandaag te brak om nog iets te onderneme
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Blijf lekker thuis vandaag, mocht ie nog doorkomen is het de moeite niet meer waard. Hopen op 2e kerstdag dan maar.
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ja, helemaal top, betere kerst is er nie, nette 1delig kerst kostuumpie aan en gaan ...
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tsja weer eens ouwerwets voor Jan Lul naar Swoody gereden, Ries had wel kennen varen hoor met zijn 13m Tuurlijk , waren een paar gasten van 50kilo aan de gang met een 12 en dat ging maar net. Weet niet of ik morgen nog tijd kan vrij maken om te kiten mbt de familaire verplichtingen
|
|
|
@LaurenS
|
Jammer gastennn,ennuh niet teveel eten he Teig met de kerst,anders kommie nooit aan die 50 kilo ,blijf je voor jan L rijen
|
|
|
|
the littleman
|
50 kilo?ik was er niet vandaag hoor! 2 kerstdag maar weer een ochtend sessie. En wat was het top gister op schellie gewoon dik kunnen vliegen met de 5 evo.hahahahah Maar niet zo hoog als Peter met z'n jakhals 9.Ook weer gaaf om Robert met de flexifoil te zien loopen op een dikke 10 metert.Vet hoor!!!
|
|
|
|
Langbeest
|
Het begint hier in Heemskerk ook aardig te waaien, maar ja wat hebben we eraan..............
|
|
|
|
pewpew
|
Gaat er iemand vandaag kiten? Staat rond 12-13 uur een mooi windje op schel
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik ga naar schellinkhout, ff rustig wakker worden en haring ritueel doen, ben er rond 11:30 denk ik
|
|
|
|
pewpew
|
Ik denk dat ik er tussen 11.30-12.00 ben, nu hopen dat de voorspelling kloppen. Ook ff kijken of er geen onweersbuien bij schel komen. edit; hhahha vandaag wordt het em toch niet. familie komt vroeg en we gaan wat leuks doen. iedereen die gaat veel plezier op het water. Het wordt een mooi dagje denk ik
|
|
|