|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wat een fijn avatar is dat toch J,voel zo een rust over me heen komen en balans Ik word er een beetje draaierig van Vanmiddag rond 13 uur gaat ie los mannen Oh ja als je nog wat mot hebben van de B heeft weer de oude bekende vuurwerkdagen dus hier en daar wat korting
|
|
|
franco
|
zal wel weer de standaart 10 procent zijn!!!!!!!!!!!!!! die ik de vorige keer gewoon bijna niet kreeg. komt het dan toch om dat ik nu een ander merk kite heb??????????
morgen gaan we los
|
|
|
|
Teigetje
|
Over anderhalf uur gaan we los Dat dacht ik ook, nog effe een bakkie doen en rustig kijken naar de takkies in de bomen of er al beweging in komt.
|
|
|
franco
|
heren let op zit nog veel oost in op dit moment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ga ook mijn spullen in de auto gooien en zet koers richting Schellie. Tot zo heren.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker in de regen John, mijn douchescherm is binnen nu nog wachten op iets anders voor de tv
|
|
|
Teigetje
|
Klopt Franco wind is nu zuid zuid oost. Moet goed komen toch hij draait nog wel wat bij hoop ik.
|
|
|
joosie
|
ziet er toch aardig uit 28.12.2012 11:30:00 19 - 23 knoopies Z/ZO 28.12.2012 11:20:00 18 - 22 knoopies Z/ZO zo eerst naar van de berg dan door naar schel rond 13.00 zou de wind toch wel zuid zijn wel jammer van de mot-regen maar ff uurtje op t water is wel lekrr
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Er komt trouwens ook een regenzone aan ...heb ik even geen zin in..ik wacht wel een dagje morgen ziet het er beter uit 11 graden en Zuid 5/6bf .....veel plezier vandaag..
|
|
|
Teigetje
|
Ik denk dat je gelijk hebt Frank hier trouwens nog steeds windstil. Morgen dan maar. Begint hier nu zo zoetjes an te regenen. Ik ga wel effe een klssie doen thuis
|
|
|
PeeWee
|
Vanmorgen van half 10 tot ongeveer half 12 gevaren op Schellie. Was niet veel, met de 10m. Maar ja wel lekker weer eens op het water, knie hield het goed (met dat liflaf windje). Was trouwens helemaal alleen . See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Na de buien gaat het waaien als het nu nog windstil is, de dag is nog niet om hoor !
|
|
|
wokmonster
|
Wie gaan er mogge naar Schellinkhout en hoe laat? Heb zin in morgen, weer eens lekker beuken
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Misschien dat ik morgen toch nog even ga kiten De grotere kite moet trouwens even wachten, net een nieuwe iPhone 5 besteld
|
|
|
Giertje
|
Stelling! In de wintermaanden moet het forum van het net. Ik had alles schoongemaakt en opgeborgen en in de mottenballen gedaan. Maar door jullie wilde verhalen op dit forum begint het weer te kriebelen en ben ik ontwaakt uit mijn winterslaap. Alles staat klaar voor morgen, dan gaan we weer los.
|
|
|
Teigetje
|
Goedzoow Giertje, morgen effe een droogpakkie in de uitverkoop scoren en hoppetaa niks geen winterslaap. Jij kan nog lang genoeg slapen als het niet waait ouwe pensioenkneus.
|
|
|
|
|
|
|