zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dan sta je daar waarschijnlijk alleen Franco ...kom toch gezellig naar Schellie ...met zuid is het goed te doen.. En hier nog even het plaatje voor morgen :
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Morgen wil ik even gaan kiten in Zandvoort maar ik zit heel erg te twijfelen tussen me 7 & 10 meter. Wat denken jullie?
Heb btw. Zeeko kites waar een aardige depower op zit.
Als je zoiets nog moet vragen zou ik maar helemaal niet gaan als het harder als 25kn waait zoals het morgen doet.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja heel goed petertje want boven de 25 is alleen voor echte mannen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Haring High Richardt
|
En hier nog even het plaatje voor morgen Nee, he je zou er mee stoppe zij je laatst Mrgen kan ik niet Beuntje. Daphne krijg ik niet te pakken op haar huistelefoon dus ik weet niet of mijn 8m al gemaakt is Doe Daphne de groete van me, ik heb haar al een toid niet meer gezien, wordt tijd dat ik weer eens wat gaan slopen, Loepen ????????
|
|
|
niels195
Geen avatar
Logs: 0 | 23 uur
|
Morgen wil ik even gaan kiten in Zandvoort maar ik zit heel erg te twijfelen tussen me 7 & 10 meter. Wat denken jullie?
Heb btw. Zeeko kites waar een aardige depower op zit.
Als je zoiets nog moet vragen zou ik maar helemaal niet gaan als het harder als 25kn waait zoals het morgen doet. Tsja... Als je gewoon zit te twijfelen kan je het toch gewoon vragen? Ik weeg ongeveer 75kg en ben een beetje aan het beginnen met springen. Stukjes heen en weer varen en upwimd gaat dus prima.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wokmonster
|
Nog onderweg van het stappen. Straks ff spullen in de auto en op naar Schellinkhout. Tot straks
|
|
|
|
TBK
|
Zo maar is ff op Schel gaan kijken of het nog met de 10m mogelijk is om een kwartiertje te varen na 2 maanden !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo koffie op kom eraan JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
TBK
|
Eerst nog ff sch%ten !
|
|
|
|
PeeWee
|
Koppie Thee en dan met thermoskan onder de arm naar Schellie. Het is een behoorlijk stukje warmer dan gisteren, lekker hoor. See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm ,hard waaien doet het nog niet 17-20knp loop ik niet echt warm voor
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
En toch zijn de voorspellingen goed Peter Ik ga nu naar Harinkie en dan naar Schel, zien we daar we of het beter is Haring leg je shit maar buiten ik komt dr an.
|
|
|
Fe®®y
|
als de wind niet verder draait dan zuid is ijmuiderslag ook een optie
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Op zich zou ik vandaag toch nog kunnen, maar zoals Peter al zegt..........voor die 17 knoopies tot 20 knoopies loop ik niet echt warm. Dan ga ik liever ouderjaarsdag met 28 knoopies. Kijk het nog even aan. Have fun.
|
|
|
franco
|
koffie op en nu naar schellinkhout zie jullie daar peter er staat genoeg wind dus niet zeiken kom op!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|