zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Met de wind komt het wel goed vandaag ..even bakkie koffie en dan richting Schell.. See you..
|
|
|
joosie
|
Al behoorlijk gezellig op schel 10 kites op t water zo eerst nieuwe 7m evo ophalen bij vd berg ( gister ook al nieuwe trapese, top die korting op alles ) dan door voor weer een lekkere middag kite op schel net als gister
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Veel plezier allemaal vandaag mannen Kom ook gewoon joh, het is 10 graden! Kijk net even op de webcam van Wijk aan Zee, en voor sommige kiters kan het blijkbaar niet zuid genoeg zijn...
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Veel plezier allemaal vandaag mannen Kom ook gewoon joh, het is 10 graden! Kijk net even op de webcam van Wijk aan Zee, en voor sommige kiters kan het blijkbaar niet zuid genoeg zijn... Om de een of andere manier lukt het niet op mijn depower koort te trekken, dat wil ik eerst gefixt hebben, en ben nog lekker naar de Progression DVD aan het kijken
|
|
|
wokmonster
|
Was een top dag, of eigenlijk een klein gedeelte van de dag, morgen weer een dag Heb wel wat leuke foto's gemaakt (niet te kritisch zijn, ben het toestel nog aan het ontdekken!!) Dit is de link: http://nl.fotoalbum.eu/wokmonster
|
|
|
wokmonster
|
Zijn trouwens drie albums!! Succes Als je de originel foto's wil hoor ik het wel Groet en tot morgen
|
|
|
franco
|
Het was weer top mannen. Wind zon wat wil je nog meer !!!!
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ja het was zalig, deze kan weer in de boeken onder het kopje toppertjes!!!!
|
|
|
franco
|
hansie klap je de film nog online?????? ben benieuwt naar mijn bloeper hahahaaaaa
|
|
|
Giertje
|
Het kon niet beter vandaag op Schell. Topdag met de 8. Alleen jammer dat ik de zonnebrandcreme vergeten was. En ook een beetje last van de oortjes gekregen ik hoor nog steeds JIHAAAAAAAAAAAAA Wel gezellig maar als ik het maandag nog hoor dan even naar de dokter.
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was weer een heel gezellige dag wat een topweer 11 graden super wind wat willen we nog meer ???????? morgen rustig daggie maar maandag gaan we helemaal los ben al vroeg van de partij nu effe foto's uploaden en filmpie maken hey giertje krijg er maar niet genoeg van
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hier allvast een paar mooi pica's van vandaag
|
|
|
ditispablo
|
topdag, gaaf die foto's ook, beter dan zomers !
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Top Foto,s Hans ...Er hoeft maar iemand met een camera in het water te staan en ze komen als vliegen op stront af ,en maken de meest gevaarlijke moves om maar een beetje leuk op de foto te komen ..................... gelukkig kan IK me altijd inhouden... wel leuk dat ik er dan toch een paar keer opsta........
|
|
|
ditispablo
|
en ook niet te veel met de zon in je rug poseren, dat helpt ook zie ik dankje Wokmonster en Hans !
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een topdag op schel , kneitershoog en lekkere hangtime op het einde van de middag samen met Jannis en Mariska ook het licht uitgedaan. Leuk om iedereen weer eens te zien , Beun je was weer op de parkeerplaats te horen achter het dijkie hoor !!! Heb je nog wat foto's van mij in het groot ? Volgende keer zal ik niet zo dicht meer bij je landen haha, nou ik ben benieuwd volgens mij wordt het wel een topfilmpie weer Morgen naar Wijk pier wie nog meer ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo was weer een lekker daggie mannen, nog effe aan het springkanon van Harinkie mogen hangen, geen wonder dat die gasten zo hoog gaan die kite gaat vanzelf de lucht in. Morgen naar Wijk pier wie nog meer Als de richting blijft zoals ze nu zegguh dan komt ik met Harinkie naar Wijkiki. Eindelijk weer us het zoute sop in me bek.
|
|
|
|