audi
|
Morgen wordt het gewoon schel
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ook ...de windvoorspelling is ZW ...dus top voor Schell...nog even geen zout en zand voor mij.. KMNI: Morgen overdag is het wisselend bewolkt en komen er enkele buien met windstoten voor. Zeer lokaal is hagel en/of een onweersklap niet uitgesloten. Het wordt in de middag ongeveer 8 graden. De wind is zuidwestelijk, vrij krachtig tot krachtig, langs de kust hard. (Bron: KNMI)
|
|
|
Langbeest
|
Wat een top dag en super gezellig met iedereen.
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Heerlijk gevaren op schelllll, sinds tijden... Leuk iedereen weer te zien, vriendje Haring jah, dat was lang geleden... Redelijk wat vragen naar de Nieuwjaars kitesessie 2013 en jahhh ook dit jaar gaat ie gewoon weer door...
|
|
|
zwafra
|
he frank wordt gezellig met z' n tweeen op schellinkhout.... rest gaat naar wijk, dus lekker rustig op onze homespot Je zal het zien dat er toch nog wat andere die nu zeggen dat ze naar zee gaan maar uiteindelijk naar Schell komen ... het gaat morgen behoorlijk waaien aan zee ...en dat is niet voor iedereen geschikt vlagerige 35 +knp op zee .. dan is het toch lekkerder varen op Schell @Sander ...staat in de agenda..
|
|
|
DM2008
|
Wat een topdag op schel , kneitershoog en lekkere hangtime op het einde van de middag samen met Jannis en Mariska ook het licht uitgedaan. Leuk om iedereen weer eens te zien , Beun je was weer op de parkeerplaats te horen achter het dijkie hoor !!! Heb je nog wat foto's van mij in het groot ? Volgende keer zal ik niet zo dicht meer bij je landen haha, nou ik ben benieuwd volgens mij wordt het wel een topfilmpie weer Morgen naar Wijk pier wie nog meer ? Hoho, heb nog naar je gezwaaid vanaf het water ! Gelukkig nam je m'n kite aan. Morgen pier idd!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wat een topdag op schel , kneitershoog en lekkere hangtime op het einde van de middag samen met Jannis en Mariska ook het licht uitgedaan. Leuk om iedereen weer eens te zien , Beun je was weer op de parkeerplaats te horen achter het dijkie hoor !!! Heb je nog wat foto's van mij in het groot ? Volgende keer zal ik niet zo dicht meer bij je landen haha, nou ik ben benieuwd volgens mij wordt het wel een topfilmpie weer Morgen naar Wijk pier wie nog meer ? Hoho, heb nog naar je gezwaaid vanaf het water ! Gelukkig nam je m'n kite aan. Morgen pier idd! Ja ok het was toch wel dik schemer eigelijk en zowat de laatsten , tot morgen !
|
|
|
|
|
zwafra
|
@Peter...denk jij nu maar aan je buikspieren op zee worden ze veel zwaarder belast.. Kom toch lekker ook naar Schell..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
FILMPIE IS AL KLAAR GENIET MET VOLLE TEUGEN
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
We bekijken het morgen wel waar we naar toe gaan, mot natuurlijk wel leuk blijven he
|
|
|
zwafra
|
FILMPIE IS AL KLAAR GENIET MET VOLLE TEUGEN
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lekker filmpie Hans ...en zo snel geëdit
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hoe laat is er morgen iemand op Schellinkhout, heb geen zin om er alleen te staan.
10 uur kite ophalen, rond 10.15 á 10.30 uur op Schellie.
|
|
|
FlyingHigh
|
Hangt van mijn meissie af of ze fit genoeg is om te sporten of niet. Niet,dan vertrek ik om 9 uur uit amsterdam en anders om 10.30 uur.
|
|
|
@LaurenS
|
Ga nou maar slapen badmuts
|
|
|
|
|
|