|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Yes wat Sjonni Wijsmuuler tussen de lianen wist te volbrengen doet broertje Beun rustig op Schellos onder de kite.... aaa Yiiiiiiiiihhhhhiiiiiiiiiihhhhaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaahhh
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey klaasie zou inderdaad de kreet van sjonnie weismuller wel na kenne doen mijn hangtime is megagigantisch en dat voor een oude man
oooooooooooohoeoooohohohohohohohohohoho hhohhohohho of zoiets
p.s ( martini )
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
En dan Nans al vliegende onder je arm mee sleuren om haar te beschermen tegen ons.
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dinsdag en donderdag komt er weer een goed windje. Jammer dat ik mot werken. Misschien maar even vrij nemen als het echt goed gaat waaien.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Misschien maar even vrij nemen als het echt goed gaat waaien. Ik zeg: DOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN!
|
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Vandaag een aanbetaling gedaan voor de 15 dagen el Gouna in eind augustus. Hoe heb je dat nou kunnen doen? Dat valt binnen de windstille periode.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Hele week niet genoeg wind volgens KNMI hoor, sorry dat ik het verpest :Dquote author]
Jupo, Tim WF ook niet echt positief, net als de pluim van buienradar, wordt vooralsnog ook zeuren voor de NYK 2013, hopelijk valt het allemaal mee en wordt het bijgesteld in de loop van de week...
|
|
|
franco
|
ja EN ik moet gewoon werken. dus smeer het er maar weer in. hahaha en lars kan je wel kameel leren rijden daar!!!!!
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Sorry hoor franco, dat ik jouw weekindeling hier niet in verwerkt heb (mail dan ook ff je rooster naar me!...)
|
|
|
|
|
wokmonster
|
Zou je kleinste kite meenemen. Als het waait, waait het hard! El Gouna is een leuk dorpje Veel plezier
|
|
|
|