On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Nou Franco komt ie dan... speciaal voor jouw...
Je ziet het niets is zo veranderlijk als WF... kunnen we dan toch de 12e New Year Kiten??? Als het nog een beetje verschuift.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Nou Franco komt ie dan... speciaal voor jouw...
Je ziet het niets is zo veranderlijk als WF... kunnen we dan toch de 12e New Year Kiten??? Als het nog een beetje verschuift.
Zal wel mooi zijn ik kan dan gelukkig
|
|
|
pewpew
|
ahhah ik mag gewoon lekker van zondag t/m donderdag van 23:00 tot 07:00 werken. niets te zeuren jullie
|
|
|
franco
|
mmmmmmmmmmmmm dat zou nu jammer zijn volgend weekend kan ik niet.
|
|
|
Langbeest
|
Ach de voorspellingen zullen wel weer wijzigen Franco....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Als ik de temperatuurdaling zo zie dan zit ik lekker warm bij Aloha Dan maar over op snowkiten een paar dagen, niet in nederland dan maar in duitsland !
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zou je kleinste kite meenemen. Als het waait, waait het hard! El Gouna is een leuk dorpje Veel plezier
Ik neem de 7 en 10 mee, dat moet wel lukken met mijn 95kg, wil dit half jaar nog wel wat kilo's kwijtraken trouwens. Hehe nee dat niet, een brunette alhoewel die ook 2 grote bulten heeft
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Hoop zondag dan maar. Zaterdag kan ik echt niet. Zondag 13 januari kan i.i.g niet dan heeft ALOHA zelf een Nieuwjaarsborrel. Zaterdag 12 januari is de Reynedersweg afgesloten zag ik vandaag op Wijk i.v.m. Egond Pier Egmond denk ik, zal het is uitzoeken...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Doen we gewoon die week erop als het niet anders kan. Maakt niet uit wanneer het is, we maken het toch wel gezellig.
|
|
|
|
Dennisairtime
|
De wind draait naar t oosten volgend weekend Ziet er niet best uit
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Geefi dan ook weer een wurksjoppi over zelfbouw van een boardtje...
|
|
|
|
Giertje
|
Maakt mij niet uit.....als ik die ouwe Kitekings maar weer eens kan zien en spreken....gesellie!!! Dat is ook zo. Maar als ik in 2013 een keer je kite op kan laten zal ik dat ook wel weer gesellie vinden.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
ho ho ho, niet te vroeg juiche...nog f ies dan heb je in de Alpen weer een warme föhn op je dakki en nada naxos sneeuw maar Pelleboer zegt: t zal wel goed komme...
|
|
|
@LaurenS
|
Dus omdat meneer zonodig sneeuw mot hebben mogen wij hier verkleumen in de oosten wind..... ,mooie boel,anyways fijne vakantie met veel sneeuw Herman
|
|
|
FlyingHigh
|
Thnx Peet, natuurlijk mag het hier van de planeten waaien, als ik in de alpjes bezig ben. Gun jullie echt wel jullie pleziertjes hoor!! (kitehigh_kitesmiley)Zo'n egotrippert ben ik niet. Wordt wel weer eens tijd voor een beetje woei trouwens.
|
|
|