|
franco
|
is er nog iemand n het bezit van meerdere snowboards en wil je er mischien een kwijt voor weinig.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Nog ff wachten en dan heeft de Makro weer snownboards in de opruiming, das een mooi snowboard Haring..... Woensdag weer zuipen tot we kruipen in de Melkweg
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
hey gasten thx voor dat portugal filmpje ik was ook mee in dat filmpje van 2003 maar heb dit is ook pas de 2e keer dat ik dit filmpje zie , wel lachuh ja en idd het niveau is sinds die tijd nog vrij weinig vooruit gegaan haha
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
hey gasten thx voor dat portugal filmpje ik was ook mee in dat filmpje van 2003 maar heb dit is ook pas de 2e keer dat ik dit filmpje zie , wel lachuh ja en idd het niveau is sinds die tijd nog vrij weinig vooruit gegaan haha
Hey Henk ...mooi filmpje van destijds ....maar de meeste toppers van toen zie ik nooit meer op Schellinkhout ..je bent nog de enigste...
|
|
|
@LaurenS
|
helaas geen wint vandaag.....
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
waar ben je geweest Peter ...ziet er wel goed uit daar voldoende ruimte...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
t weiland bij Schel waar sodrek gebouwd gaat worden... ...ik was ook mee in dat filmpje van 2003 ... haha
Weet je nog hoe die spot in Portugal heet?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
dat is viana del castello ff boven porto zijn daar wel meer mooie spots in de buurt, en frank volgens mij kite en mario kite nog wel veel volgens mij
|
|
|
Langbeest
|
Laat ik nu begin februari naar Porto toe moeten voor "werkbezoek"
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dat is wel heel toevallig Erwin
|
|
|
|
Langbeest
|
Ja sorry , jullie gaan naar de sneeuw dus moet ik ook wat, toch?
|
|
|
|
Langbeest
|
Inderdaad Manfred, geef mij maar een lekker zonnetje met 25 knopen.
|
|
|
franco
|
zon zon en nog eens zon daar doe ik het voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! al vierdagen thuis pfffffffffffffff maar het is koud bah!!!!!!!!!!!!!!!!! hee erwin mag ik mee
|
|
|
Langbeest
|
Van mij wel Franco,
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
is er nog iemand n het bezit van meerdere snowboards en wil je er mischien een kwijt voor weinig. Je heb mail Franco
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Hahahahahaha dat begin, meesterlijk
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tjeezus Ries, nou ik kom voorlopig niet meer onder me steen vandaan hoor Ha ha ha wie isch die man met scjnor... Hij is weer briljant hoor. Nu dat kiten nog
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
volgens mij in februari wel minder kans op harde wind termiek werkt daar alleen zomers wel kan je hoge swell hebben dan
|
|
|