|
|
audi
|
Daar kan je mee meedoen aan de board design wedstrijd.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Doet ze goed hoor. Moet ze wat mee doen ze doet er ook wat mee, mensen voorzien van blijvende plaatjes op het lichaam en verkoop van reproducties van der schilderijen en dat word in eigen beheer geprint , zo nog ff wachten, maar dit jaar ga ik er toch maar is naar toe, mooi surf feessie, ziet er igg gezellig uit
http://vimeo.com/44866452#at=17
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sjonge sjonge herman lekker bezig doe je goed word jaloers weet niet eens meer hoe het moet JIHA
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben al aan het pakken. Dat wil ik nl allemaal meemaken Maar boys d'r is echt niks aan hoor om in je shortje te moeten kiten, omdat het water en de buitenlucht zo warm is. Heb echt afgezien . Jullie mogen altijd mee hoor
|
|
|
@LaurenS
|
Lekkerrrr Herman,dat beloofd wat... .yessss
|
|
|
FlyingHigh
|
Dacht geef je ff een idee waar je straks naartoe gaat. Ga je veel fun hebben Jammer dat ik er ook niet net ff zit. Was wel lachen geweest.
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Klopt. Topbaan. Nooit wat te doen. Vanmorgen om 8 uur lekker hard gelopen en nu weer druk met andere dingen.
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Mooie foto's hierboven en dan bedoel ik niet die geit haha ! Kwam bij de iBood hunt net een GoPro 3 silver voor €299-, voorbij trouwens.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Kan beter voor die black edition gaan Ralf. Meer mogelijkheden Die spot ziet er ook niet verkeerd uit Peet!
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Einde ijstijd in zicht... al moet je dat dat natuurlijk altijd maar afwachten... Op de lange termijn weer iets kouder. Er mist alleen nog wat windkracht!!! Nog ff volhouden...
|
|
|
|
mocem
|
Het lijkt de goede kant op te gaan! Nieuwe kite komt vandaag of morgen binnen. Ik heb er zin an.
|
|
|
@LaurenS
|
Nieuwe kite komt vandaag of morgen binnen. Ik heb er zin an.
Let me guess Marco ,Ozone c4 2013
|
|
|