|
joosie
|
Mooie pics sander van gister ja was top dag
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
En zwafra vaart nog als een jonge gozer zag mooie doulble backflip kiteloop van je, volgens mij schrok je erzelf van haha
Ja Henk ..soms probeer ik maar wat.. en als ik hem goed land denk ik "Niet slecht voor een 50+er."' prettige vakantie op Fuerte hopelijk waait het er een beetje ... @Sander ..mooie foto,s ..Thanks
|
|
|
Erik68
Geen avatar
|
@ Sander.
Goed gedacht sta er inderdaad op ... Mooie foto,s
Thanks Erik
|
|
|
Tim_GTS5
|
Die laatste van Johan is ook wel gaaf
|
|
|
@LaurenS
|
Leute,volgens Tobias 3 dagen op rij knallen .Dus plan de woensdag ,donderdag ,vrijdag vast vrij plus zaterdag ,plus zondag....Wat een feest!!! Check www.surfabc.nl
|
|
|
Torchmeister
|
Ziet er erg lekker uit voor vrijdag! Tijd voor de eerste downwinder van het jaar! :-)
|
|
|
|
ditispablo
|
heel gaaf zeg die pica's !
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoe is het met pablo? Nog last gehad van je crash gozer??
|
|
|
mocem
|
Mooie foto's heren. Aanstaande donderdag en vrijdag ben ik vrij. Ik hoop op een bak wind.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Kan je eindelijk die 6 eens gebruiken Marco
|
|
|
|
Giertje
|
Wow, ik krijg weer jeuk aan mijn snavel. Dat heb ik nou altijd als er wind aankomt. Heb grote verwachtingen voor morgenavond. vanaf 18.30 uur in de startblokken op Edam.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Woensdag kan ik niet. Pretparkie bezoeken met een paar vriendinnen van mijn dochter. Donderdag lekker de hele dag vrij en het water op. Cameraatje ook mee. Heb vanaf nu ook een statief in de auto liggen dus gaan we effies een paar mooie picca's maken. Tenzij ik dus plotseling moet werken. Vrijdag werken, maar dan gooi ik de spulletjes in de auto. Ga ik lekker na het werk. Kom maar op met die wind.
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Donderdag vrij ivm hemelvaartsdag, dan dus de hele dag kiten Vrijdag werken, maar dan uit het werk weer kiten denk ik (mocht de wind niet té hard zijn). Zaterdagochtend huis bekijken en overdag en 's avonds met vrienden Amsterdam in, dus dat wordt niets. Dan eventueel zondag nog als het aanhoudt en ik niet brak ben.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Voor ieder wat wils, van de waterhappende beginner (zoals ik zelf) ... Donderdag... dus de hele dag kiten Duzzzz Lars.... eindelijk de waterstart leren doe je goooooed
|
|
|
Torchmeister
|
Dit zijn voorspellingen waar je wat mee kannn! De 9 meter kan weer van zich doen spreken dit weekend! Gaar op het werk maandag... ach..
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Kan niet komende dagen Daarom , als wind zo nog wat doortrekt naar 11/12 knp, ga ik nog even naar Muiderberg om +_ 3 uur...
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Voor ieder wat wils, van de waterhappende beginner (zoals ik zelf) ... Donderdag... dus de hele dag kiten Duzzzz Lars.... eindelijk de waterstart leren doe je goooooed Ja het begon weer te jeuken na afgelopen zaterdag !
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Voor ieder wat wils, van de waterhappende beginner (zoals ik zelf) ... Donderdag... dus de hele dag kiten Duzzzz Lars.... eindelijk de waterstart leren doe je goooooed Ja het begon weer te jeuken na afgelopen zaterdag ! Zat er iets in het water dan dat het begon te jeuken ?
|
|
|