Ik zelf ben 104 kg en kite met een 12m. is dit met 20knopen nog wel te doen aankomend weekend? Ik heb zelf nog niet met 20 knp op het water gestaan.
Jup dat is goed te doen Kan je met de kite niet meer in een rechte lijn lopen is een teken dat het op het water ook lastig word om rustig te oefenen. het zijn de windvlagen die het lastig maken.
Je kan ook altijd even kijken waarmee, met welke maat, de meeste kiters aan het kiten zijn..
Echter,vrijdag mooi naar het strand gaan om te kijken hoe het moet:P en zoals het nu er uit ziet is het met een 12 goed te doen in het weekend. High end van mijn 12 ligt voor beginners zo rond de 25.. En dat was zeer pittig afgelopen zaterdag.. Miss voor aanstaande zaterdag een 10m/9m zien te scoren? De windvlagen van 27 knopen met een 12 is verdomd lastig
Moet dit allemaal op dit topic? Ik wil hier weten wie waar afspreken!
Niet of ik met mijn 12m en 104kg met 20 knopen kan varen en of ik nog een 9m moet kopen voor komende zaterdag!
en btw, hopen dat de wind goed gaat doorkomen. Wordt weer eens tijd voor een goede sessie met 7m, waarbij je niet in rechte lijn over het strand kan lopen
Niet of ik met mijn 12m en 104kg met 20 knopen kan varen en of ik nog een 9m moet kopen voor komende zaterdag!
en btw, hopen dat de wind goed gaat doorkomen. Wordt weer eens tijd voor een goede sessie met 7m, waarbij je niet in rechte lijn over het strand kan lopen
Het waait nu ook wel redelijk hard, maar dat komt omdat het gaat onweren Beter niet het water op nu.
Het waait nu ook wel redelijk hard, maar dat komt omdat het gaat onweren Beter niet het water op nu.
Sorry man Jantjuh! wist niet dat ik me zo tussen de pro's schaarde. het zal niet weer gebeuren.
Vond het vanavond maar een raar windje en dus ook niet geweest, hing onweer in de lucht en leek op knmi actueel behoorlijk aan/uit. Toch een mooie sessie gemist?