Jelle
|
ook Muiderberg uur of 11
|
|
|
|
|
Vloot
|
Ik ga zo ff lekker weer is naar wijk
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey Ries...dit is geen voetbal forum Heb helemaal niks met dat stomme spelletje. Wat is trouwens AZ?...Azijnzeiker.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Welk strand, tarifa wijk, el gouna ????????? Haring Hai Richardt Productions Presents: 9-05-2013 AZ- PSV FINALE KNVB BEKER IN DE KUIP Samen met dochter Manon en div. anderen Bloed, zweet, spanning en hartkloppingen Wat een sfeer, geniet mee met deze sfeervolle beelden Zet hem op HD en groot scherm !!!!!!!!!!!! Hafe Fun https://www.youtube.com/watch?v=kyDxzQa01Ls&list=UUgvZ-G79kxSLF4IpYsKOSKgWas inderdaad een mooie wedstrijd Ries, en dat zeg ik zelfs als die-hard Ajacied Maar dat kan ook wel weer komen door mijn hekel aan PSV ! Vandaag zijn de voorspellingen wel goed volgens mij. Wat zou een goede beginners spot zijn met deze richting ?
|
|
|
|
Bonnie
|
schellinkhout geen optie vanmiddag?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Bonnie geen les gekregen met weersomstandigheden en windrichtingen ?
|
|
|
Bonnie
|
dacht gezien te hebben dat de wind meer naar west zou draaien vanmiddag (windguru), vandaar de vraag schellinkhout. les over wind nooit gehad, maar probeer hier het forum te volgen en zo wat wijzer te worden. de richtingen vaarbaar keek ik via nkv site
|
|
|
So_Surreal
|
dacht gezien te hebben dat de wind meer naar west zou draaien vanmiddag (windguru), vandaar de vraag schellinkhout. les over wind nooit gehad, maar probeer hier het forum te volgen en zo wat wijzer te worden. de richtingen vaarbaar keek ik via nkv site
Hier heb je ook nog een overzicht met spots en welke windrichting goed is misschien heb je d'r wat aan: http://www.kitehigh.nl/spotsIk vroeg het zelf meer ivm de diepte van het water en obstakels.
|
|
|
franco
|
gvdgvdgvd voor iedereen die vandaag gaan kiten hef fun, ik mag maandag eindelijk door de mri scan, en hoop op snel vervolg en herstel, kan het niet aanzien buiten, bomen bewegen lekker.
baal baal baal
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ik vroeg het zelf meer ivm de diepte van het water en obstakels.
Voor jou is Muiderberg de spot toe-bi 500m lang ondiep water, juiste windrichting, alleen oppassen bij het oplaten en neerlaten van de kite (strandje is vrij smal) en je hebt een akelige betonnen rand waarvoor je duvels moet oppassen. Je zult je waterstart r prima kunnen oefenenenenenenenenenenen
|
|
|
Bonnie
|
Hier heb je ook nog een overzicht met spots en welke windrichting goed is misschien heb je d'r wat aan: http://www.kitehigh.nl/spotsIk vroeg het zelf meer ivm de diepte van het water en obstakels. @so_surreal en waar gaan we/je heen vanmiddag? ik overweeg toch Andijk dan maar.
|
|
|
So_Surreal
|
gvdgvdgvd voor iedereen die vandaag gaan kiten hef fun, ik mag maandag eindelijk door de mri scan, en hoop op snel vervolg en herstel, kan het niet aanzien buiten, bomen bewegen lekker.
baal baal baal
Heel veel beterschap Franco ! dacht gezien te hebben dat de wind meer naar west zou draaien vanmiddag (windguru), vandaar de vraag schellinkhout. les over wind nooit gehad, maar probeer hier het forum te volgen en zo wat wijzer te worden. de richtingen vaarbaar keek ik via nkv site
Hier heb je ook nog een overzicht met spots en welke windrichting goed is misschien heb je d'r wat aan: https://www.kitehigh.nl/spotsIk vroeg het zelf meer ivm de diepte van het water en obstakels. @so_surreal en waar gaan we/je heen vanmiddag? ik overweeg toch Andijk dan maar. Ik ga helaas niet, ben met de trein naar het werk gegaan en ga fitnessen na het werk. Zelfs als ik dat oversla ben ik met de trein pas rond 18:30 thuis, dan is het niet echt de moeite meer voordat ik mijn spullen ingepakt heb, aangekleden ben en mijn spullen opgezet heb
|
|
|
franco
|
lars het is tot 10 uur licht, voor ik weer kan kite moet jij toch eens op en neer varen dus al is het maar voor een uur gaan met die banaan
|
|
|
So_Surreal
|
lars het is tot 10 uur licht, voor ik weer kan kite moet jij toch eens op en neer varen dus al is het maar voor een uur gaan met die banaan
10 uur wil ik weer in mijn nest liggen, moet er weer 5 uur uit en moet ook nog koken, eten en leren gaat hem echt niet worden. Ik wil vrijdag vrij gaan nemen, maar dan zal je net zien dat de voorspellingen niet uit gaan komen.
|
|
|
franco
|
positief blijven denken.
|
|
|
joosie
|
hoppa alles inpakken en op naar andoik nu 20 tot 25 knoopies
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vandaag weer een kadootje ontvangen van de postbode. Een mooie pomp (de 6e of zo) en een 14m Nitro V2 daarbij. Kom maar op met dat windje. Jammer dat ik vandaag niet kon. En nu nog niet, omdat mijn meissie uit eten is. Anders had ik zekers te weten nu nog naar het water gereden voor een korte sessie. Ach ja, next time.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Gefeliciteerd John, zijn toch weer wat extra winddagen die je met dat beestje mee kan pakken. Was lekker vandaag op muiderberg, mooi windje voor de 9. T was wel een fluid-parade hoor, Nature zal der wel iets mee te maken hebben gehad.
|
|
|
|