Langbeest
|
Mooi John kan je de zomermaanden ( die niet komen dit jaar)lekker varen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net naar het weer van Rtl 4 zitten kijken .. Maar voor het weekend wordt er weer wat wind verwacht (NW)...er is dus nog hoop voor de harde werkers onder ons die pas het weekend weer kunnen.. @john..mooie kite ...hoop dat je er veel plezier mee heb...
|
|
|
GetHigh
|
Vandaag toch lekker de North X-ride 2012 aan de tand kunnen voelen in de klotsbak bij muiderberg. Gaat als boter door de chop en springen ging makkelijker en hoger dan de North jaime uit 2006. De voetbanden en pads zijn ook een hele aangename verbetering, kan niet wachten om met blote voetjes te varen. see you....
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Vandaag weer een kadootje ontvangen van de postbode. Een mooie pomp (de 6e of zo) en een 14m Nitro V2 daarbij. Kom maar op met dat windje. Jammer dat ik vandaag niet kon. En nu nog niet, omdat mijn meissie uit eten is. Anders had ik zekers te weten nu nog naar het water gereden voor een korte sessie. Ach ja, next time. Tis wat, al je overwerk in vrije tijd uit laten betalen en zelfs dan geen tijd hebben... Gefeli man! jij bent eggi 'be-ein-druckt vom Tobi B...' Eigenlijk... had je dus zo'n 18m Dyno moeten halen voor die monster hangtime ...Kweet nog wel een N2 12m om je setje te completeren
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Als het waait maar toch regent, dan gaan jullie ook gewoon het water op toch ? En hoe doen jullie het met je kite inpakken en laten drogen ? Ik heb momenteel nog geen tuin of garage waar dit kan helaas. Als de mijne nat is door regen of IJselmeer/zeewater dan laat ik de leading edge leeglopen maar de struts vol. Dan oprollen met de natte kant aan de binnenkant, de auto in schuif en dan thuis rechtopstaand laten drogen. Kreeg die tip ooit van iemand, maar vind het wel handig Misschien morgen vrij nemen als die 15 tot 21 knopen aanhouden.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Misschien morgen vrij nemen als die 15 tot 21 knopen aanhouden. Zou ik niet doen !!!!!!!! Achter je computer leer je veel meer van kiten dan op het waterr Vandaag eerst ff shoppen en dan wellicht het water nog op Wijk of Ijmuiden windfinder geeft 17-19 knopies voor de kust Das mooi, ziet er nu al goed uit op de webcam , ga zo meteen richting Wijk, Pierrrr , beviel gister suuuuperrrrrrrrr !!! . Mot op tijd weer terug i.v.m. verjaardag vechtgenote
|
|
|
Vloot
|
Ik zat te twijvelen of ik zou gaan mtb,en of kiten. Maar op naar wijk
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Als het waait maar toch regent, dan gaan jullie ook gewoon het water op toch ? En hoe doen jullie het met je kite inpakken en laten drogen ? Ik heb momenteel nog geen tuin of garage waar dit kan helaas. Als de mijne nat is door regen of IJselmeer/zeewater dan laat ik de leading edge leeglopen maar de struts vol. Dan oprollen met de natte kant aan de binnenkant, de auto in schuif en dan thuis rechtopstaand laten drogen. Kreeg die tip ooit van iemand, maar vind het wel handig Misschien morgen vrij nemen als die 15 tot 21 knopen aanhouden. Gewoon nat inpakken en de volgende keer droogt ie wel tijdens het kiten. Dit alleen als je binnen een week weer gaat kiten met zoet water. Zout water is geen probleem, kan prima een maand nat blijven staan maar met zoet staat er dan schimmel in.
|
|
|
@LaurenS
|
Niet lulle maa kituh,nu op wijk! met de haringhappert
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nee he nu alweer haha, waait wel redelijk maar ook hagelbuien hier
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Hallo! Ik wil graag even naar castricum gaan. Is de wind genoeg voor een 9 of moet ik ook een 12 meenemen?
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Hallo! Ik wil graag even naar castricum gaan. Is de wind genoeg voor een 9 of moet ik ook een 12 meenemen?
Altijd alles meenemen!!
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Is er nog iemand in voor een ochtendsessie? Ik vertrek morgen om 7 uur naar schellinkhout. Hoop om 9 uur op het water te staan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Bespaar je de moeite morgen geen wind hoor
|
|
|
So_Surreal
|
Als ik vrij krijg wil ik morgen ook vroeg heen. Morgen in de middag wordt het niks meer. Bespaar je de moeite morgen geen wind hoor
Hoezo denk je dat Tim ?
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vandaag eerst ff shoppen en dan wellicht het water nog op Wijk of Ijmuiden windfinder geeft 17-19 knopies voor de kust En, wat is het geworden??? Toch die Best die je wilde hebben???
|
|
|
Giertje
|
Proficiat John met je 14 meter. Ik ben benieuwd of je er regelmatig mee gaat kiten? Wat nou Peter en Richard kiten vandaag? Zeker een met bont gevoerd droogpakkie gekocht. Bruuuuuuuuu wat een klot...weer. Ik kijk wel of het morgen weer wat wordt.
|
|
|
So_Surreal
|
KNMI lezen Waar zie jij dat staan dan ? Ik zie op diverse wind sites gewoon tussen 8:00 en 12:00 tussen de 15 en 22 knopen. Als het niet zo is ga ik ook geen vrij nemen.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ga er zeker veel mee varen Gerrit. Ik houd wel van wat gesleur dus ik ga dat ding zeker wel varen tot een knoopie of 18 á 20. Dan over op de 10m. Vanavond in ieder geval niet. Echt kl@teweer hier, koud, blehhhhh. Ik ga lekker met mijn meiden de stad in shoppen en een happie eten bij de Thai. Veeeel beter. Wie weet het weekend nog effies het water op.
|
|
|
Tim_GTS5
|
KNMI lezen Waar zie jij dat staan dan ? Ik zie op diverse wind sites gewoon tussen 8:00 en 12:00 tussen de 15 en 22 knopen. Als het niet zo is ga ik ook geen vrij nemen. Weet niet waar jij kijkt dan maar hier kom ik mijn bed niet voor uit Morgen overdag is het wisselend bewolkt en verspreid over het land ontwikkelen zich weer enkele buien, daarbij is een kleine kans op onweer. Met een maximumtemperatuur rond 12 graden is het weliswaar iets warmer dan vandaag, maar het blijft koel. De wind is zwak en komt uit uiteenlopende richtingen. (Bron: KNMI) http://nl.windfinder.com/weatherforecast/schellinkhout
|
|
|