So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
KNMI lezen Waar zie jij dat staan dan ? Ik zie op diverse wind sites gewoon tussen 8:00 en 12:00 tussen de 15 en 22 knopen. Als het niet zo is ga ik ook geen vrij nemen. Weet niet waar jij kijkt dan maar hier kom ik mijn bed niet voor uit Morgen overdag is het wisselend bewolkt en verspreid over het land ontwikkelen zich weer enkele buien, daarbij is een kleine kans op onweer. Met een maximumtemperatuur rond 12 graden is het weliswaar iets warmer dan vandaag, maar het blijft koel. De wind is zwak en komt uit uiteenlopende richtingen. (Bron: KNMI) https://nl.windfinder.com/weatherforecast/schellinkhoutHier: http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=46940&sty=m_menuNaja het gaat regenen en het is ook nog eens koud en ik heb niet veel vrije dagen. Ik sla morgen maar even over.
|
|
|
@LaurenS
|
Zo , ff de kakelverse 14 aan de tand gevoeld, tiptopkite voor weinig . Lowend is ook goed en het is geen sleurbakkie! Heb goed de recencies gelezen van de Best TS en die maken het helemaal waar... en niet onbelangrijk voor een 14 redelijk schnell, ben blij
|
|
|
Giertje
|
Top Peter, Is dit de nieuwe trend? en zit er ook zo'n mooie pomp bij?
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Volgens mij staat er gewoon wind in de morgen. ik kijk morgen nog even op 10 minuten waarnemningen maar ik verwacht geen gekke dngen.
|
|
|
|
Boudewijn
|
Ach Peter, ik zit nog in de fase dat alles boven de 15 knopen varen betekent en dus ok is dus ik plan om om 9 uur op het water te staan. Ik kijk het morgen even aan in de morgen maar ik denk toch dat ik het niet kan laten om de bus te pakken en richting schellinkhout te gaan met de 12, een twintip en een skimboardje onder mijn arm gezellig in de bus. Als ik 2 uur kan varen ben ik allang blij, met een beetje geluk lukt t springen ook nog t eerste uur. . Onder het mom van liever een keer teveel gegaan dan te weinig gaan we toch eens kijken. . Mocht t niet waaien dan post ik het wel en dan kennen jullie zeggen: "Wij zeiden t toch pannekoek!"
|
|
|
the littleman
|
Gaan er morgen ochtend naar gasten naar schel? Moet volgens mij goed zijn 20 knp zuid
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Gaan er morgen ochtend naar gasten naar schel? Moet volgens mij goed zijn 20 knp zuid
Lezen......
+1 voor patrick
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo , ff de kakelverse 14 aan de tand gevoeld, tiptopkite voor weinig . Lowend is ook goed en het is geen sleurbakkie! Heb goed de recencies gelezen van de Best TS en die maken het helemaal waar... en niet onbelangrijk voor een 14 redelijk schnell, ben blij
Ook jij houdt in ieder geval de economie lekker draaiende. Doe je goed Peter. Gefeliciflappert pik met je nieuwe 14m. Zweven zullen we. Jiiiiiihhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Peet gefeli met je beste Best Wordt t nog druk bij 10 knopen op t water ...kdacht vanmiddag ff uit Ries beriggi te lezen dat je met een FS naar Wijki was gekomen
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nice kite Peter, heb zelf de best ts 15m en die bevalt me ook prima, lekker snel voor z'n maat ook.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja hoor niets mis mee,met die kite ...
|
|
|
the littleman
|
Nu 20+ op schellie Met alleen deze kleine monneer
|
|
|
|
Vloot
|
Ik kom er zo aan
|
|
|
Boudewijn
|
Ongelofelijk lang wakker gelegen vanacht en daarom maar de wekker verzet, veel plezier op schellie! op t moment 20-25 knopen dus mooie wind.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo heren goedenavond allemaal ik ben er zondag weer bij bussie is weer mooi en spulletjes staan klaar dus roept u maar waar gaan we heen ? BEUN IS BACK
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hansie ..goed je weer eens te zien op.het forum... Waar ga je zondag surfen.....zee of Andijk. Laat het hier even weten. See you
|
|
|
FlyingHigh
|
Heeee hanssie, kwam je meissie net nog tegen bij de dirk. Moet jij niet klussen bij je schoonmoeder???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo frank roepen jullie maar heb de hele dag vrij gekregen van oma hey herman morgen effe mijn schoonmoeder blij maken een muurtje spachtelpoetsen maar zondag ben ik van de partij
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|