Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, of morgen of zondagochtend effies een kijkje nemen op Muiderberg. Zie wel of er wind staat. Morgen zou het in ieder geval redelijk droog blijven.
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Gut murning we are going tzu Andoik. Around 11 o clock.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo ook maar naar Andijk , morgen ijmuiden nu al zin in !
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
het begint al lekker te waaien hier...en het Kmni voorspeld een toenemende N/NW wind .....perfect voor Andijk ....ben er om een uurtje of 11.00
|
|
|
|
|
joosie
|
Hoppa hoppa kites inladen en we gaan door naar Andijk, waait alweer lekkerrrr
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
netterug van andijk ( moest eerder stoppen ivm andere afspraken)
kon net aan met de 9 varen. maar wind nam wel al iets toe.
lekker gevaren
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ook net terug van Muiderberg. Was niet heel veel, maar toch even de lowend van de nieuwe 14m kunnen testen. Ik kon ermee varen met mijn Trax vanaf een knoopie of 10. Echt veel meer dan 12 á 13 knopen is het niet geweest op Muiderberg. Ach ja, toch effies gevaren in het zonnetje. Lekkere kite trouwens die 14m Nitro V2. Hij mag blijven.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ook net terug van Muiderberg. Was niet heel veel, maar toch even de lowend van de nieuwe 14m kunnen testen. Ik kon ermee varen met mijn Trax vanaf een knoopie of 10. Echt veel meer dan 12 á 13 knopen is het niet geweest op Muiderberg. Ach ja, toch effies gevaren in het zonnetje. Lekkere kite trouwens die 14m Nitro V2. Hij mag blijven. owwww met knopie of 20 blijf je langer boven als haring, neem je wel je koffiezetapperaat mee
|
|
|
|
PeeWee
|
Vanaf een uurtje of half 10 lekker kunnen varen en loopjes oefenen op Andijk met de 10m. Precies goed om rustig wat dingetjes te proberen . Wel Scheidt koud voor eind mei , niet normaal meer See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Kijk nou maar uit Peet met dat geloop met die Ribbetjes van je .Morgen om 15:00 uur sta ik op het zeetje
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ook weer net terug van Andijk goed met mijn 9 mtr kunnen varen.. was wel erg druk met lessers en beginners met de kite op 12 uur ..maar even opkruisen en je kon goed varen . voor morgen eerst in de ochtend regen en in de middag droge periodes .. Moet maar even kijken waar we heen gaan ...IJmuiden is volgens mij ook ergg druk met (wind)surfers en kiters. Hier nog een plaatje van vanmiddag .. Richard met droogpak en Henkie
|
|
|
@LaurenS
|
IJmuiden is volgens mij ook ergg druk met (wind)surfers en kiters.
Baseer je dat op je ongekende zoute sop ervaring ,of is het een aanname
|
|
|
riesie
|
IJmuiden was niet al toedruk hoor vandaag.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooie fotoos zwaf ik doe ze bij me colllectie , onbegrepe stukke Was weer lekker en gezellig vanmiiddag op Andijk en achteraf had ik gelijk de 13 motten pakke Wel Scheidt koud voor eind mei , niet normaal meer Zelf had ik het heeeeeeeeeeeeeerlijk warm, maar respect voor alle bikkels in die heerlijke wetsuite en beginners met de kite op 12 uur .. Er was zels een (oudere, grijze) kiter die zijn board kwijt was en een half uur met zijn kite op 12 uur stond omdat het volgens hem te koud was om te bodydraggen .
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
typisch gevalletje midlife crisis jaaaa vorig jaar rond deze tijd hitte golf 3/2 ipv droogpak
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hele middag op ijburg geweest, dit met z'n 3en. Wind was pal aflandig en dus het water lekker vlak, wel wat vlagerig. Wind was goed voor m'n 15m, denk zo'n 15kn ofzo maar wel koud later op de middag.
|
|
|