Tim_GTS5
|
trekt al wat aan nu, ga zo rijden naar M'blik
|
|
|
franco
|
hou het in de gaten voor jullie, per slot woon ik in enkhuizen voor nu is er geen wind weet niet waar jij de wind van daan haalt tim maar kan nog komen hou jullie op de hoogte franco Apelleboer hee en tim enkhuizen is dan ook zo veel fijneren spot met oost
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hopelijk komt er een 5bft , in groningen is ie er al...hopelijk waait dat door en meestal doet dat het ook met deze temperaturen en een blauwe lucht misschien wel pas om 20.00
|
|
|
Giertje
|
Ik hoop dat jullie vanavond nog wat wind hebben. Vanmiddag redelijk kunnen kiten op Edam met de 11 Zonnetje erbij en wat een rust.
|
|
|
franco
|
zie dat er meer wind is heren dus voor de kiters die nog een laate zesie willen ondernemen, zou ik maar het er op wagen mooi weer en een grote kans dat hij toe neemt. franco pelleboer local enkhuizen en tim je gebeden zijn verhoort hef fun
|
|
|
Giertje
|
Nou Franco je kan dus altijd nog onze weerman worden. Rustig aan man denk aan de rug.
|
|
|
|
GetHigh
|
Vanmiddag mijn nieuwe 15m OR rise kunnen proberen in een windje met 10-13 knopen. 10 knopen is toch echt wel minimaal bij 12 knopen kan je hoogte houden. Toen ik er om 12.00 was kwam er net een van het water ook met een 15m, de rest van de dag tot een uurtje of twee was ik de enige. Toch lekker gevaren, precies waar ik die 15m voor gekocht heb... ik ben er blij mee!
|
|
|
BaSS
|
Het is top oefenen in fuerte ventura!! Flag beach nog redelijk rustig, wind niet te hard maar elke dag aanwezig!
Ik kijk uit naar kiten in nederland (als ik terug ben dan he) ! Groet!
|
|
|
PeeWee
|
Zooo lekker twee uurtjes op Andijk gekite. Knoopie of 16 en het eerste uur helemaal alleen daarna gezelschap van Johan, Chris en nog een flysurf kiter. zo'n avondsessie, ik had wel wat meer locals verwacht. See joes
|
|
|
BaSS
|
Eh.. Dat had ik niet moeten zeggen.. Vandaag geen wind en toen hij eenmaal kwam pal aanlandig+golven.. Grrr!
|
|
|
Langbeest
|
Gvd zit in Berlijn zonder wind en in de regen pffffff
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik weet er alles van Franco, rustig aan bekijken of het gaat.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
vanavond me kite weer ophalen, hij is weer geplakt,gestikt,verstevigd, kan die weer lekker mishandeld worden
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
nou, zojuist gehoord dat ik waarschijnlijk in het najaar 100% vrije tijd heb.. gaat niet zo lekker hier. ik vrees dat ik gedwongen aan mijn kiteskills met gaan werken..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Klein gelukje dus bij een groot ongeluk. Zwaar balen zeg. Morgenmiddag werken dus ik ga morgenochtend effies mijn geluk beproeven op Muiderberg. Als ik niet had moeten werken, had ik het verder gezocht op een spot waar het wel altijd gezellig is, maar ja, beter iets dan niets.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Wat is een mooie beginners spot met de windrichting van morgen ? Het liefst een ondiepe spot met weinig golfen en weinig zandbanken
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Morgenmiddag werken dus ik ga morgenochtend effies mijn geluk beproeven op Muiderberg. Als ik niet had moeten werken, had ik het verder gezocht op een spot waar het wel altijd gezellig is, maar ja, beter iets dan niets. Muiderberg is toch DE place to bie... en met je N14 kun je daar zeeekers in de ochtend varen... Have fun Wat is een mooie beginners spot met de windrichting van morgen ? Het liefst een ondiepe spot met weinig golfen en weinig zandbanken Muiderberg... Have fun
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgenochtend ff Muiderberg onveilig maken. Middag helaas afspraak staan bij de tandenbeul. Ach lekker tien dagen vrij, dus laat de woei maar komen
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Klein gelukje dus bij een groot ongeluk. Zwaar balen zeg. ach ja, er komt vast wel weer iets moois uit. genoeg ideeën, dus ik ga maar eens een businessplan schrijven. morgenochtend maar eens kiten. heb meteen vrij genomen. (die dagen moeten wel op voor oktober)
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Morgenmiddag werken dus ik ga morgenochtend effies mijn geluk beproeven op Muiderberg. Als ik niet had moeten werken, had ik het verder gezocht op een spot waar het wel altijd gezellig is, maar ja, beter iets dan niets. Muiderberg is toch DE place to bie... en met je N14 kun je daar zeeekers in de ochtend varen... Have fun Wat is een mooie beginners spot met de windrichting van morgen ? Het liefst een ondiepe spot met weinig golfen en weinig zandbanken Muiderberg... Have fun Ok dan wordt het mijn spullen vanavond al klaarzetten en na het werk vanuit Amsterdam met de auto naar Muiderberg !
|
|
|
Giertje
|
Nog badgasten naar Edam morgenochtend? Ik ben er vanaf 11 uur.
|
|
|