Even een kort verslag van mijn dag gisteren, mochten mensen het leuk vinden om te lezen

Gisteren tot 18:00 op mijn werk gebleven ipv 16:00, maar dus nog wel tijd om te kiten.
Om 18:30 stond ik met mijn spullen op Muiderberg, maar het waaide niet echt hard genoeg voor mijn 95kg en 10M, maar toen toch maar al mijn spullen klaargemaakt en de kite gewoon gepowerd gezet.
Muiderberg vind ik echt een super spot !
Heerlijke ruimte om je kite op te laten, gras ipv zand (geen gezeik met mijn vriendin dat ze weer mag stofzuigen), aardige mensen, overal is het water zo'n 40 centimeter diep en lekker veel ruimte !
Ik ben ongeveer van 19:00 tot 21:00 op het water geweest en heb eindelijk 2x een eureka momentje gehad.
Ik ging het voor het eerst proberen zonder schoentjes, maar op blote voeten.
Ik merk dat ik direct veel beter contact had met het board, ipv er alleen maar een beetje met mijn tenen in te hangen.
Ik voelde veel beter wat er gebeurde met de waterstart en hoe ik er op moest anticiperen.
Ik merkte dat ik probeerde te balanceren op het board, zoals ik ook geleerd heb met skateboarden.
Door dat balanceren werd ik of over mijn board getrokken of verloor ik de vaart.
Toen ik merkte dat ik aan mijn trapeze moest hangen ging het waterstarten en het varen me opeens heel makkelijk af.
Ik voer direct 100 meter achter elkaar, tot ik bij het afzettingsgedeelte voor zwemmers kwam, en maar weer voor de 38e keer de walk of shame heb gedaan.
Ik heb dit nog een aantal keer gedaan tot het donker begon te worden en ik het wel weer mooi vond

De laatste keren heb ik zelfs een stukje upwind gevaren.
Wat ik nu moet gaan leren is mijn houding, ik verlies nu nog te veel snelheid doordat ik niet goed op mijn board sta.