|
|
|
|
@LaurenS
|
Gevalletje tandsteen,ai best pijnliojk,daarna 30 knopjes....rammen met de 9m2
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
En iedereen weet hoe het is dat je als beginner zijnde die zijn eerste stapjes begint te maken, elke kans wil aangrijpen om te kunnen oefenen.
Net als dat iedereen weet dat praatjes geen gaatjes vullen Waar doel je precies op ?
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Dat je jezelf moet opsluiten in een hok vol met wind en lekker vlak water, en pas terug mag komen als je fatsoenlijk heen en weer kan varen. Je weet prima met welke winden je wel en niet kan kiten met de kites die je hebt, dat hoef je niet steeds opnieuw te vragen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Topfilmpie weer Ries. Je hebt echt tijd over hè Wordt morgen nog gezellie op Schellie (experimenteel dichter). En Lars, je moet echt meer gaan kiten ipv al die vragen hier op het forum waar je het antwoord al op weet.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Met zulke harde wind moet je naar zee , niet op schel ronddobberen zijn jullie nou mannen ? Haat het altijd met die mega vlagerigheid op schel als het zo hard waait, al waait het daar volgens windfinder een stuk zachter. Zo even schel bekijken.
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Topfilmpie weer Ries. Je hebt echt tijd over hè Wordt morgen nog gezellie op Schellie (experimenteel dichter). En Lars, je moet echt meer gaan kiten ipv al die vragen hier op het forum waar je het antwoord al op weet. Ik heb geen enkele vraag gesteld dus vraag me daarom ook af waar het negatieve geleuter vandaan komt. Ik zeg alleen dat ik hoop dat de wind afneemt zodat ik ook het water op kan. Volgens mij suggereer ik dan dat ik heus wel snap dat het nu volgens de voorspellingen te hard waait, én heb ik de intentie om zoveel mogelijk te kiten. Dit probeer ik al weken, maar dat valt niet mee met 10 uur werken per dag (zonder pauze), 1.5 uur reistijd en 1 uur studeren per dag, en dan nog eens het huishouden etc.
|
|
|
|
|
GetHigh
|
Iemand een update van de wind in schell? Ik wil vanavond even gaan maar vrees dat de wind dan op is. Kan er pas rond 19.00uur zijn..
|
|
|
|
@LaurenS
|
Met zulke harde wind moet je naar zee , niet op schel ronddobberen zijn jullie nou mannen ? Haat het altijd met die mega vlagerigheid op schel als het zo hard waait, al waait het daar volgens windfinder een stuk zachter. Zo even schel bekijken. Doe met je mee Tim, morgen om een uurtje of 11:30 op wijk voor de grotemannuh wind
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Rond 13.00 Wijk Peter als de wind wat harder is , die 7m moet natuurlijk wel goed gepowerd zijn En iedereen graag in het kitesurfgebied daar, hoop dat de golfsurfers zich er ook aan houden .
|
|
|
|
bredo
|
slappe hap op zee bah *&%^(*@&* stroming!!!
|
|
|
PeeWee
|
de grotemannuh wind [/quote]
Tsja
|
|
|
|
|