|
|
@LaurenS
|
Waarheid als een koe,kituhh,kituhhh,kituhh Ries
|
|
|
FlyingHigh
|
En zo is dat!!! . Dat gezegd hebbende, ga ik lekker mijn mandje opzoeken Seeee yaaaaa
|
|
|
@LaurenS
|
Boehoe ,woensdag is al weer down
|
|
|
FlyingHigh
|
Zag het ook net....helemaal ingekakt . Ach wieweet trekt het weer bij. Kan maar zo tegenwoordig.
|
|
|
GetHigh
|
Ik hou het op donderdagmiddag naar Wijk. 16-22knoopjes moet kunnen. Ik hoop mijn 9m cypher dan een keer te kunnen varen. Hopen dat de voorspelling blijft staan! cu
|
|
|
|
TBK
|
Wie zou die tekst toch geschreven hebben ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hebben jullie het allemaal dat er nou 'alle ongelezen berichten' staat onder de taakbalk. Krijg ik nu echt alles wat ik nog niet gelezen heb. Anders kreeg ik alleen de onderwerpen te zien waar ik zelf actief in was. Dit is niet echt overzichtelijk op z'n zachtst gezegd. Of ben ik de enige.
|
|
|
TBK
|
Klopt is bij mij ook zo John.
|
|
|
BaSS
|
oeh... dat wordt morgen met 15 meter en fly-boot naar schellinkhout..
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja helaasch ,morgen zie ik misschien nog een kans met 5 bft lang de kust ...duimuh
|
|
|
KiteFEEL
|
12 tot 14 knopen nu live ZW op Schellinkhout. Meer dan zat voor de Fly 15, maar hij begint af en toe en mooi door te vlagen dus wie weet kan er nog met een 12/13 gevaren worden vanmiddag.
|
|
|
Langbeest
|
Het weer staat mij niet aan, windje wel.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgenmiddag zit ik met mijn klootjes op Ijmuiden ZW 5 bft met een sjonnetje,nog meer Leute???
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ben morgenmiddag lekker op weg naar Muscat en dik 40 graden . Zoals het ernaar uitziet wordt het voor mij maandag met 5bft en zon. Veel plezier morgen
|
|
|
Tim_GTS5
|
EI muiden ? Wat mot je daar nou zoeken of ga je kibbeling vreten ?
|
|
|
@LaurenS
|
ZW en niet te sterke wind ,dat ken ik inmiddels wel op Wijk ,Kies ik liever voor een spot zonder dat de wind obstructies heeft ...IJmuiden duz
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga wel werken as usual 13 uur beginnen 22 uur klaar, mischien na het werk nog effe
|
|
|
Langbeest
|
Ik ga morgenmiddag effe Wijk checken
|
|
|
|
|