|
MEGALOOPBEUN
|
hey john gaat lekker daar in spanje windje is ook goed zie ik zonde dat ik nie kan maar ach volgend jaar beter ach ik en martini gaat af en toe nie samen veel te veel nachies zijn het nog maar het komt wel dichterbij gelukkig is het druk op de camping en zijn alle andere pestlijertjes er ook ? doe ze allemaal de groeten van elbeuno en geniet er nog maar lekker van
OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEE
|
|
|
TBK
|
Nog ca 50 naggies manne dan gaan we los! Nog ff het dwangbuisie een paar naggies om Beun dan kom je er wel doorheen. Pas op met die Martini want krijg je straks weer Visioenen in de nachtelijke uren. En John wordt er vandaag nog gevaren op La Ballen Ballena ?????? Have fun!
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo weer een licht weer sessie geboekt in st pere.. bijna de enige op het water, met een dyno een flysurfer een een airush met een sector raceboard. heerlijk met 10 knopen, gemeten op het strand kon ik al varen. morgen maar waar naar het strand.... je moet toch wat op je vakantie
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yep, vandaag eerst met de Flysurfer 21m en toen overgestapt op de 10m. Windje was het niet helemaal, maar toch nog even lekker. Klein jihhhhhaaaaaaatje dus
|
|
|
Giertje
|
Ja dat is ook logisch zo'n klein Jihhhhhhaaaaaaaatje. Als je naar La Balena gaat dan kan je beter wachten tot dat Zwafra er is. Want als het waar is wat hij altijd vertelt dan is het van het begin tot het eind van zijn vakantie elke dag een Tramontana en waait het van de planeten. Maar troost je ook hier is het niets.
|
|
|
PeeWee
|
Niets?Gisteren dik anderhalve rak op het ganzenschijtplasje te Andijk Wel lekker zomers , maar het wachten is op donderdag/vrijdag dan gaat het dik 15 knopen waaien. See joes
|
|
|
|
|
|
|
Ride
|
Nee, wind is hier niet geweldig. Vorige week 2 mooie dagen gehad met 20+ knopen. Voor de rest steeds een beetje tussen de 12 en de 16 knopen, maar er zit niet echt kracht in die wind. Beetje leuk heen en weer varen voor de heen en weervaarmensen onder ons, maar daar vind ik persoonlijk niet veel aan. Het is toch echt warm geweest, maar die wind zet niet door. In de jaren dat ik hier geweest ben, kon ik altijd wel varen, maar echt mooie knalsessies zoals in Nederland komen hier ook maar zelden voor hoor. Uitgezonderd dan als er een Tramontana is. Dan is het echt rammen geblazen. Maar ach ja, ik ben hier in eerste instantie om lekker vakantie te hebben met het gezinnetje. Dat is het belangrijkste. En als we dan zo af en toe nog effies kunnen kiten, is dat mooi meegenomen, maar absoluut niet het belangrijkste. Voor echte mooie knalsessies moet je hier gewoon niet heen gaan. Dan zijn er veeeeeel mooiere plekken in de wereld. Voor een lekkere vakantie waar de kids het absoluut naar hun zin hebben, wat dorpies bezoeken, lekker uit eten en soms een kitesessie, is dit perfect. Dus je hoort me absoluut niet klagen hoor. Iedere dag zo rond de 30 á 35 graden, gezelligheid, happie eten in de verschillende dorpen rondom de camping hier en vooral effies niet werken. Heerlijk.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
nog 1.5 week dan gaat de wind aan in Spanje .....john dan eindelijk vakantie maarja dan ben jij alweer in Nederland...ik kan niet wachten . ik hoop dat het hier in Nederland de komende dagen nog wat wordt want ik sta ook alweer 2 weken droog..ben alleen maar aan het werk...lijk de Beun wel.
|
|
|
|
PeeWee
|
Zooo was toch een lekkere sessie op Andijk. Twee uurtjes lekker kunnen spelen, helemaal alleen . Alleen laatste half uurtje opeens drie flysurfers erbij. Eerste zomeravondsessie is een feit, morgen weerrrr. See joes
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo john ben blij dat je het lekker hebt daar in het verre spanje ach de wind were is the wind niet hier en niet bij jullie ach komt wel goed nog tig nachies slapen dan hebben we weer wind
hallo hallo zwafraatje werken net als de BEUN kan nie onmogelijk
alvast een lekkere vakantie toegewenst talk to you later
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
vanavond even mogen spelen met een Naish Fly op een skimboard.
ik vrees dat de portemonnee getrokken moet worden binnenkort. morgen een paar knopen er bij in de avond.. hopelijk met eigen materiaal aan de gang. dit weekend lijkt er een strakke ooster te komen.
ik zag ook kans op zeevonk. magische avond sessies in de dop???
|
|
|
Ride
|
Hé vriend Beun. Ze missen je hier. Ik hoor iedereen roepen: 'Waar is de Beun, waar is ie. We horen helemaal geen Jiiiiiiihhhhhhaaaaaaa's meer.' Nog effies en we gaan losssssss in Egypte. Gaan er weer een mooie tijd van maken.
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Neh bah,red red wine ,geen zonnesteekje ,check finder superrrrrrforecast.. anyway komt goed ...burp
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik hoop meeeeee. Mot er weer ff aanhangen!! Morgenochtend eerst ff met het meissie en de kleine naar Zandvoort. Ff strand op met de kleine en chillen bij strandtent. Hoop eigenlijk genoeg woei voor Ijbiza later op de dag en anders wordt het Wijk of Ijmuiden. We gaan het ziennnnn
|
|
|