wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
zo, van 6 tot 9 op het water, eerst met 10M, tegen het eind nog ff half uurtje met de 7 (ja, ik was de enige, maar overpowered is nog niet mijn ding weer ff wennen want dat zenuwachtige ding had ik het hele jaar pas 1 keer gebuikt. 't was trouwens druk voor een maandagavond op wijk. Maar jongens wat een avond. Topweer, topwind, en nu afsluiten met een biertje met mijn vrouw en wat vrienden. Dat zijn werkdagen...
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Denk dat ie nog in Frankrijk in de file staat Nee ,er staat helaas gewoon nog weinig wind in die omgeving,maar met zwaf weet je het nooit,die gast weet met de minste wind nog te varen met de 11m2...is de techniek zegt ie Lijkt er wel op ,verbaas me elke keer weer Kakkieboffie ,ff naar carglass voor een sterretje ,en dan naar wijkiki ,jammer dat het sjonnetje het laat afweten
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Nu ff ontbijtje bij van de valk, daarna nieuwe pads scoren en dan richting wijk.
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Momenteel hebben ze bij Lidl shortys in de aanbieding voor €30-,. Ze vallen alleen wat klein, heb normaal een L, vriendin had voor de zekerheid L en een XL voor me meegenomen, maar ze zaten beide niet echt lekker.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Bij de gemiddlede surfshop koop je een shorty van een fatsoenlijk merk voor 60 euro, heb je meer aan dan een 30 euro lidl ding.
|
|
|
niels195
Geen avatar
Logs: 0 | 23 uur
|
Gaat er vanavond nog een beginner naar Zandvoort?
Ik ben geen beginner meer maar ga gewoon naar 'De Spot' toe. Zijn genoeg mensen daar die je wel willen helpen. Good luck!
|
|
|
So_Surreal
|
Meer kiten dus om af te spekkuh.... OH Tja dat gaat niet altijd even makkelijk met 50 uur werk per week, 3 uur reistijd per dag, 8 uur studie per week, een huishouden, midden in het proces van het kopen van een huis, een knieblessure, 2x per week naar de fysio en weet ik veel wat allemaal. Dus houd je vooroordelen aub gewoon lekker voor je. Bij de gemiddlede surfshop koop je een shorty van een fatsoenlijk merk voor 60 euro, heb je meer aan dan een 30 euro lidl ding.
Ja ik breng ze beide terug, maar lees toch overal dat het wel goede kwaliteit is en dat veel mensen er 4 tot 5 seizoenen in varen, dat is toch redelijk lang ?
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Tja dat gaat niet altijd even makkelijk met 50 uur werk per week, 3 uur reistijd per dag, 8 uur studie per week, een huishouden, midden in het proces van het kopen van een huis, een knieblessure, 2x per week naar de fysio en weet ik veel wat allemaal.
Dus houd je vooroordelen aub gewoon lekker voor je. Kortom...stressspek Lars, niets moet alles kan... of zoals Frank stelt: prio's stellen en niet teveel vragen op t forum kwakken, scheelt ook weer tojd om op t water te zijn
|
|
|
Giertje
|
Citaat van So-Surreal Tja dat gaat niet altijd even makkelijk met 50 uur werk per week, 3 uur reistijd per dag, 8 uur studie per week, een huishouden, midden in het proces van het kopen van een huis, een knieblessure, 2x per week naar de fysio en weet ik veel wat allemaal. Ja Ja Lars, het leven is niet altijd makkelijk! Maar ja dan had je maar beter je best moeten doen op school en je moet thuis gewoon een keer laten zien wie de baas is een echte man gaat kiten en niet afwassen.
|
|
|
So_Surreal
|
Citaat van So-Surreal Tja dat gaat niet altijd even makkelijk met 50 uur werk per week, 3 uur reistijd per dag, 8 uur studie per week, een huishouden, midden in het proces van het kopen van een huis, een knieblessure, 2x per week naar de fysio en weet ik veel wat allemaal. Ja Ja Lars, het leven is niet altijd makkelijk! Maar ja dan had je maar beter je best moeten doen op school en je moet thuis gewoon een keer laten zien wie de baas is een echte man gaat kiten en niet afwassen. Het is een Microsoft studie die ze niet op een opleiding aanbieden hoor, het is gewoon iets extra's Ik probeer echt zo vaak mogelijk te kiten als kan, maar het komt niet altijd uit met de verplichtingen en de (wind)omstandigheden), vandaar dat ik zo reageer. Daarom kan ik ook echt niet wachten om over 3 weken op vakantie te gaan. Edit: Ach ja, snap eigenlijk niet eens waarom ik zijn opmerkingen aantrek, ik ken die kerel niet eens....
|
|
|
bredo
|
had mijn handen vol aan de 10 meter op catricum, maar wel weer lekker na twee weken vakantie! hihaaa!!
|
|
|
|
PeeWee
|
Zooo wel even lekker anderhalf uur (rugje nog niet helemaal OK) op Schellie gevaren, maar er hadden wat meer vlagen mogen zijn. Ik stond niet 100% van de tijd vol gepowerd met mijn 10m . Morgen weer (een uurtje ) daarna is toch de wind op en kan er gerust worden. Loopen spectaculair?? Ik zit nu even eurosport te kijken. Een nieuw onderdeel op het WK schoonspringen, de 27m Highdive . Dit zijn mannen met (letterlijk) ballen van staal. See joes
|
|
|
|
PeeWee
|
Hoezo?? Landen ze die duik op hun ballen ofzo Hihi, als ze hun handjes er te laat omheen houden dan moeten ze de balletjes onder hun oksels vandaan peuteren. Trouwens, nu zijn de dames aan de beurt van de 20m plank (verschil moet er zijn )
|
|
|
joosie
|
Zo was weer lekkerrr op schellie nu regen met bakken naar beneden Morgen ochtend 10 uur weer naar schel
|
|
|
@LaurenS
|
Zalige vlaagloze sessie op Wijk met de 9m2. .mooie bakken . Schrok me de tering toen 2 f 16 straaljagers bijna door mijn lijnen gingen... wat een lawaai was dat uit het niets, wist ff niet wat er gebeurde maar die piloten zullen in hun broek gepist hebben van het lachen met al die geschrokken kiters en windsmurfers
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker hoor op Wijk zonder vlagen inderdaad , rond half 4 een plensbui en de wind weg...
|
|
|