|
PeeWee
|
(schater_kitesmiley)Ger, jonge Trouwens net terug van een sessie op Andijk. Knoopie of 17. met de 12m. Vanmorgen Schellie net Andijk, raar maar sportief daggie. See joes, Morgen een ochtend sessie?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Hey john van harte en nog vele jaren prettige avond Het zou verboden moeten worden De kibbelingman die les gaat geven Levensgevaarlijk Dus let op als je hem het water op ziet gaan en waarschuw iedereen haal je kite weg Sluit ramen en deuren en luister naar de radio voor instructies Wat is de naam van je kiteschool rich. ? De harinkies De kibbeltjes Nekkrakers
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
vandaag weer een top sessie met de 7 mtr (30+ knp ) en 35 graden ..Ole'
Daar doen we het voor
|
|
|
TBK
|
Zo dat is alweer een half uurtje op La Ballena !
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Thanks mannen voor de felicitaties. Doe je goed Zwafra. Eindelijk een beetje fatsoenlijke wind op La Ballena. Lekker knallen. En dat gaan we morgen ook weer doen hier in Nederland. Morgenochtend rond 9 uur present op Schellie met mijn oranje tentje, 400mm lensie, omgebouwde twintip en directional. Lekker de hele dag varen in het zonnetje. Morgen ga je toch geen les geven hè Ries. Geef even aan met een flare waar je staat dan. Blijf ik een beetje uit de buurt. Zou eigenlijk verboden moeten worden.
|
|
|
|
TBK
|
Morgen rond 8 uur van de partij, ik ga me kite nu alvast klaar leggen op Schel. Vandaag zaten er 400 Badgasten hopelijk morgen wat minder.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ga wel naar wijkiki , have fon everybotty !!
|
|
|
|
TBK
|
Dat denk ik ook. De hele Gay pride komt achter Peter aan.
|
|
|
|
TBK
|
Lastig kite met al die bootjes .
|
|
|
Ride
|
Dat denk ik ook. De hele Gay pride komt achter Peter aan.
Yep, zeker als ie dat heerlijke wetsuitje aan doet waarbij je die mooie kuitjes van hem ziet
|
|
|
@LaurenS
|
Kuitjes zijn te bewonderen hoor John,alleen dit keer onder mijn kitebroekje...Het is te warm voor mijn nattepakje
|
|
|
|
Ride
|
Kuitjes zijn te bewonderen hoor John,alleen dit keer onder mijn kitebroekje...Het is te warm voor mijn nattepakje Morgenochtend vroeg shorty aan en als het te warm wordt, ga ik alleen in mijn boardshort. Werk ze morgen Herman
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tis nog niet de moeite, uurtje of 12 @ de spot als ie vol aanstaat
|
|
|