Hart Beach organiseert dit jaar voor de 5e keer het Woodstock Surf Festival’13 op het strand van Scheveningen. Hart Beach Woodstock Surf Festival staat in het teken van surf, hippie, strand en plezier! De hele dag zijn er activiteiten met uitzicht over zee, een beach markt en live muziek. De enthousiaste verklede hippies zorgen voor een intiem festival gevoel. Heb jij ook zin om met je blote voeten in het zand te genieten? Dan zien wij jullie op Zaterdag 10 augustus 2013! Wij zullen jullie de komende maanden blijven informeren welke bands, DJ’s en activiteiten er dit jaar allemaal zullen zijn. Volg het Surf Festival op onze website of op HART BEACH FACEBOOK. Datum Zaterdag 10 augustus 2013 Tijd 10:00 uur ´s ochtends – 03:00 uur ´s nachts Dresscode Hippie Style! Locatie Hart Beach op het Strand, Strandweg 3b, Scheveningen Kaartverkoop € 17,50 voorverkoop Kaarten zijn te verkrijgen via Hart Beach facebook pagina of via ticketscript. (kinderen tot en met 12 jaar kunnen gratis naar binnen.)
gvd hoor net dat vladimir die voor mij een onderwater badkamertje ging maken zijn adem te lang heeft ingehouden met tegelen shit moet ik weer een ander slachtoffer vinden anders kan ik niet naar somabay
of toch wel neem wel een roemeen die kunnen ook goed skimmen
Zie trouwens woensdagmiddag/avond nog kansen voor een mooie sessie. Windje uit Noord dus ga maar eens op Muiderberg kijken aan het eind van de dag. Lekker om de hoek
Ik kijk wel effe wat de wind doet Frank. IJburg is ook goed. Moet ook even wat nieuwe tricks gaan oefenen en dan is het wel lekker als je meteen kan staan. Na 20 keer bodydraggen ben ik het wel even zat hoor.
Ligt er ook even aan hoe laat ik thuis weg kan. Weet nog niet hoe laat mijn vriendin thuis is, zodat ik de hort op kan.
Vanochtend 05:18.... bericht van THE -LITLE MAN Het waait ga zo knallen !!!! Hij was niet geweest afgelopen weekend
arme man trillende handje en voetjes hij ging weer los om 06:00 weer bericht Heb eertse rakies alweer gevare er stond inderdaad 15-22 knoopies zuid west vanochtend vroeg..... nu nog 5-10 knoopies http://www.weer.nl/10-minuten-waarnemingen/obsid/6248.html