|
BaSS
|
Ik heb volgens mij serieus ontwenningsverschijnselen, ik dacht net spontaan "nou misschien moet ik gaan suppen" .. Het moet toch niet erger worden!?!
Hoe zit dat met dat Teksul eigenlijk, duikt iedereen een hotelletje in voor een nacht of ben je gewoon nog wakker bij het ontbijt? En kan je ook vrij varen als je niet mee doet aan de wedstrijden enzo (is dat wel gewenst zegmaar).
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Kitekings, PieNo komt eraan: Ik ga van het weekend naar Noord Holland Enkhuizen op de camping staan met mijn klapkar. Heb paspoort geregeld en heb toestemming van de burgermeester om naar Noord Holland te komen voor 1 weekend. Heb een beetje nederlands geleerd dus hoop dat jullie me een beetje kunnen verstaan. Nog Meer badgasten die op Enkhuizen of in de kop van Noord Holland gaan varen za en zondag?
|
|
|
scootercompany
Geen avatar
|
ik wil graag zat en zond varen in noord holland maar volgens de windvoorspellingen zal het niet echt super worden.
|
|
|
Marlice
|
Ziet er bagger uit dit weekend....
|
|
|
|
@LaurenS
|
Komt goe dus met de wind
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Wat eet jij dan zaterdag????
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van 3 dagen Texel en vanmiddag begon het daar goed te waaien . .had geen spullen bij anders had ik een sessie kunnen boeken op het wad.. heb goede hoop dat het morgen ook nog wel waait ..dan maar weer eens naar Edam.
|
|
|
joosie
|
Morgen toch maar ff in de groooote stad van Franco: Enkhuuze kijken met de 11m iedergeval schijnt wel t zonnetje
|
|
|
|
BaSS
|
Morgen toch even enkhuizen proberen... Is dat bij sprookjeswonderland links onder die paal door met de auto? En tot zondag John
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Klopt Bas, je kunt er gewoon onderdoor rijden en je auto op het gras zetten. Ga je zondag zien.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Muiderberg is niet echt geweldig hoor Boudewijn als er veel Oost in zit. Ga je niet heel erg gelukkig van worden.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Kijk morgen wel ff, KNMI zegt dit:
WIND: OOSTELIJK, IN HET ZUIDEN 5-8 KN, IN HET NOORDEN 8-13 KN, IN HET WADDENGEBIED 13-17 KN. IN DE LOOP VAN DE MIDDAG WORDT DE WIND IN DE ZUIDELIJKE HELFT VAN HET LAND ZWAK EN VERANDERLIJK, 1-4 KN. IN HET NOORDEN KRIMPT DE WIND LATER IN DE MIDDAG NAAR NOORDOOST.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja jammer ,die wind voor het weekend ziet er idd niet spannend uit ,maar ja je weet het nooit met oostenwind. Zo ja Medemblikkie for me
|
|
|
Langbeest
|
Gvd, dat ziet er niet goed uit..... en nu.?????
|
|
|
|
|