|
PeeWee
|
Allemaal naar medemblik, nu See joes
|
|
|
|
|
|
bredo
|
Graag een update kan het moeilijk peilen hier in Castricum......
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ben net terug van Edam...maar het was helemaal niets (en knoopje of 8) ... alleen kiteschool Kitefeel was aanwezig en volgens Swen was het vanochtend beter ... maar mischien dat het vanmiddag/vanavond nog wat wordt...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zwaar kl*te Frankie , op Medemblik stond de wind gewoon lekker aan 15-20 plus de hele dag ,was ook voorspelt dat de wind meer noordelijk zou zitten.Voortaan toch wat verder van huis af Frank Was weer gezellig met veel kitekings uit NH met een zonnetje. Nu ff afdouche en aan de BBQ...Niet te veel zuipuh want morgenvroeg weer aan de bak
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mooi gaan Peet Me kozijntje staat weer lekker in de verf, zo zelf een trainingkie doen effe zweten.
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Morgen middag weer los, windguru zegt vanaf 17.00 15-20 knopen maar met een beetje geluk al wat eerder wind en meer! Ik twijfel nog tussen Edam of Muiderberg.
Heeft er nog iemand een trax in de uitverkoop? Van plan om er 1 te kopen maar op marktplaats zijn ze schaars op het moment.
|
|
|
Marlice
|
Thanx voor de waarschuwing, heerlijk kunnen varen in medemblik met mijn 10 mtje!
|
|
|
joosie
|
Lekkerrr gevaren op Enkhuuzen, waren ongeveer 10 kiters wel lastig met op en neer laten van je kite met die bomen daar, nog een duitse kiter gelanceert zien worden bij het oplaten van zijn kite vol in het windventster, liep gelukkig goed af Morgen maar weer naar medemblik uurtje of 8.00 http://nl.windfinder.com/weatherforecast/marina_medemblik
|
|
|
scootercompany
Geen avatar
|
joosie is medemblik een beetje te vergelijken met schellinkhout (ondiep water) ?
ik wil ook graag morgen kiten misschien kunnen we wat afspreken.
|
|
|
TBK
|
Zo, was weer ff lekker op M 'blik, wel weer een paar van die mafketels die zonodig moeten survivallen over strekdammen maar verder lekker gekite op supervlak water.
|
|
|
BaSS
|
Volgens mij morgen maar medemblik
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Windvoorspelling is aangepast, hij geeft nu voor laat op de middag de meeste wind. Ik ga in ieder geval niet op een onmogelijk tijdstip opstaan en ben er rond een uurtje of 11-12 denk ik
|
|
|
@LaurenS
|
Kijk wel ff Frank ,zag het ook maar je weet het nooit. met Oost...zo niet draai ik me ook liever nog 3 keer om ,vanochtend zag ik dat ie al lekker aanstond,dus dat was hophophop 10 uur op het plankie
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Pffffffff, verandert echt per uur die voorspelling. Ik check het morgenochtend vroeg nog wel even wat de wind doet. Edit: Tis nu morgenochtend en papa draait zich nog effies lekker om. Voorspellingen zijn nog slechter geworden en hier nu windstil. Misschien nog later op de dag, maar ik ga knus verder tukken.
|
|
|
joosie
|
Zo is helemaal niks meer van de wind over, jammer misschien vanmiddag rond 18.00 11-14 knoop http://nl.windfinder.com/weatherforecast/marina_medemblikwindje nu is 6-8 knoopies http://www.weer.nl/10-minuten-waarnemingen/obsid/6258.htmlach wordt wel mooi weertje vandaag, zal die kleine litleman ff berichten dat t pas vanmiddag /avond wordt, als we naar medemblik kunnen @scootercomp bij Medemblik kan je als beginner goed varen en zeker de eerste 200-300 meter naar rechts is plek genoeg om je rakies te varen en zeker vergelijkbaar met schellinkhout zie ook spots misschien tot vanmiddag als de wind komt
|
|
|
prutmonster
|
Nu wind aan op mblik 12 knts alleen staat de parkeerplaats ram vol bejaarden en markt bezoekers geen plek meer voor kiters
|
|
|