PeeWee
|
Volgens mij gaat er dit weekend niemand naar texel See joes
|
|
|
TBK
|
Nee want dan ligt het hele strand weer vol met "elektrische pompen", 17, 21 en 25 m kites, kinderwagens, Vrouwen, ex vrouwen, schoonmoeders , etc. Wie gaat er ook alweer heen ?
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja bewonderenswaardig
|
|
|
TBK
|
We kunnen beter naar Terschelling gaan want het wordt op Texel superdruk.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Raad iedereen ook aan om niet naar Texel te gaan, veel te druk waarschijnlijk !
|
|
|
TBK
|
Ja volgens mij is er ook geen wind op TEKSEL !
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Wordt er nog eenblowwendsessie ergens hier in NH gehouden?! Ik zie links en rechts ruim 10kts++!!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Blowen ? Al dat werken is niet goed voor jou Jannis !
|
|
|
|
PeeWee
|
Mannen, hij was toch weer lekker hoor op Andijk. Helemaal alleen en dik gepowerd met de zephyr. Ook geen lessers dus lekker in de golfjes spelen. Raar dat niemand de gok heeft gewaagd met dit weer, of zijn we krachten aan het sparen voor tropical teksel.
See joes
|
|
|
BaSS
|
Die flysurfer jongens zijn allemaal dopies! Vrijdag de hele dag maar een beetje op schellinkhout rondhangen denk ik...
|
|
|
Giertje
|
Dat heb je weer goed gedaan Peter op Andijk. Ik was nog even naar Edam maar kon net niet varen. maar je beter een keer voor niets dan een dag gemist.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Komend weekend maar even mijn nieuwe speeltje uittesten denk ik. Toch maar voor de Ozone gekozen. Effies kijken of het echt wat is en dan de 7 en de 9m er ook maar bijkopen.
|
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Die koopt ook maar hè, die Herman. Niet normaal. Volgens mij verzamelt hij die dingen. Heeft geloof ik 12 kites liggen.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
@ride dat is wel een hele switch.... Over switch gesproken, geen switch kites meer?
|
|
|
@LaurenS
|
Die koopt ook maar hè, die Herman. Niet normaal. Volgens mij verzamelt hij die dingen. Heeft geloof ik 12 kites liggen. Ja ,daar ben ik een kleine jongen bij.... @ manrot Switch is so 1980
|
|
|