|
|
Repete

|
Ik kom ook zo naar Schel.
|
|
|
Langbeest

|
zo maar eens op naar schellinkhout..
Goed bezig Jan. Sas vond het gisteren erg gezellig met Aletta(?)
|
|
|
japo
Geen avatar
|
zo maar eens op naar schellinkhout..
Goed bezig Jan. Sas vond het gisteren erg gezellig met Aletta(?) [/quote Hey Erwin.. ja gelukkig kon ik vandaag nog..heb de .hele week nachtdiensten. Ja Arlette had ook een leuke middag..gezellig kletsen in Aloha. Leuke sessie gehad gisteren? de 9 was net even teveel van het goede hé. schellinkhout was vandaag vlagerig maar erg leuk..was weer een tijdje niet geweest
|
|
|
@LaurenS

|
Die wind stond weer goed aan vandaag op schell, ging weer lekker hoog met de 9 m2, beetje overpowered maar dat is lekkah, Tim had weer een megasprong van 100 plus meter afstand incl 2 downloops .... mafkeez 
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Ja die sprong was mega-ver, overpowerd met de 9 een sprong toen weer insturen op hoogste punt en daarna 2 downloops idd pff dat was wel vlak bij de kant haha.
Lekkel hoor op schel , later toch maar de 7 gepakt al was dat iets te weinig voor hoge loopies.
|
|
|
mocem

|
Ik was om 5 uur op et strand, 26 knts. Met 2 buien dikke wind van 35knts en daarna 14 knts. Evengoed lekker gevaren.
|
|
|
arvidnl

|
Gaan er vandaag nog mensen kiten?Zoja waar? Er is een kleine kans dat ik vanmiddag vrij kan krijgen van mijn werk. Dus alle spullen liggen al in de auto.
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Gisteren volgens mij echt een mooi dagje gemist, vooral 's ochtends toen het nog zonnig was  Maar gisteren de sleutel gehad van ons nieuwe huis  en nog eens 10 minuten met de fiets van Schellinkhout vandaan  ! De komende tijd dus waarschijnlijk ook elk vrij uurtje klussen  zodat we d'r zo snel mogelijk in kunnen.
|
|
|
GetHigh

|
Wordt het vandaag Wijk of schellie? Is er met west wel goed te varen op Schel? Ben op schel of wijk rond 13.00uur...
|
|
|
|
@LaurenS

|
Ga zo nog maar ff op schell kijken  ,dat zeetje is me wat te rommelig 
|
|
|
GetHigh

|
Ga denk ik zo ook maar naar Schell, iemand nog een live update?
|
|
|
FlyingHigh

|
Doe je goed Lars!! Gefeliciteerd man  . 10 min van de spot..mmmm
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Lars gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.  Doe je goed Lars!! Gefeliciteerd man  . 10 min van de spot..mmmm Heel erg bedankt  Gisteren in een paar uur tijd al flink opgeschoten, overal in het huis (beneden, 1e verdieping, zolder en beide trappen) het hoogpolig tapijt en het zeil d'r uitgesloopt en overal het behang afgehaald  Eindelijk een huis met ruimte om mijn kites te laten drogen haha
|
|
|
|
|
@LaurenS

|
Zoot takkeweer dus ff wachtuhhhh,zo lekker bezig John. Ik ga maar bij jou in de leer denk, heb die boeken en films niet meer nodig 
|
|
|
PeeWee

|
Zo naar Schellie, Voordat de kings terug komen met hun übertricks snel ff oefenen  See joes
|
|
|
bredo

|
zit je dan thuis met een blessure.....overbelaste pezen en spieren in de bovenrug met daarbij zeer overgevoelige ruggewervels.....whattt!!! nu net als het hard waait!
|
|
|
PeeWee

|
Hij was weer lekker op Schellie  See joes
|
|
|
joosie

|
Aanstaande donderdag 19-9-2013 Kite-testdag met BBQ en drinken  2014 Kite testmiddag en avond Evenals vorig jaar houden wij weer in samenwerking met al onze merken de testdag/avond op het Oostvoornse Meer. De voorspellingen zijn prima en het blijft droog. Direct aan het water liggen alle nieuwe 2014 modellen opgepompt voor je klaar en op deze wijze kan je razendsnel de nieuwe kites (en wellicht boards) aan de tand voelen. Het is vlak water, het is overzichtelijk en…….. gezellig! Alle merken komen zelf met hun spullen, dus krijg je ook nog eens alle info uit eerste hand! Wij zullen weer zorgen voor een Barbecue en wat te drinken.. Deelname, BBQ en drankjes zijn gratis!!!! Probeer donderdagmiddag vrij te regelen of een paar uurtjes eerder weg te gaan! Morgenmiddag beslissen we over een GO of NO GO dat zal bekend gemaakt worden via deze Nieuwsbrief en Facebook. met de wind lijkt het goed te komen donderdag, dus voor degene die niet gaat werken.....have fun http://nl.windfinder.com/forecast/oostvoorne
|
|
|